تدوین یک مدل موفقیت برای اجرای نرم افزار Geometers’ Sketchpad هندسه

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 14

تعداد کلمات : 3800

مجله : the international journal of business & management

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
21 نوامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1482 بازدید
25,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تدوین یک مدل موفقیت برای اجرای نرم افزار Geometers’ Sketchpad هندسه در آموزش ریاضیات متوسطه

 چکیده  

Geometers’Sketchpad (GSP) به عنوان یکی از ابزارهای رسمی برای آموزش و یادگیری موضوعات فنی مانند ریاضیات در فضای آموزش ملی انتخاب شده است. اگرچه استفاده از GSP مورد حمایت قابل توجهی از وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است، اما نتیجه اجرای آن لزوماً نتایج برجسته‌ای را در زمینه آموزش و یادگیری موفقیت آمیزتر ریاضیات در مدارس نشان نمی‌دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از موارد استفاده از GSP در زمینه آموزش خصوصاً در مدارس کم استفاده شده است. از جمله دلایل مشخص شده عدم تمایل بازیکنان اصلی برای استفاده از ابزارها است. معلمان شکایت دارند که با استفاده از این ابزارها، حجم کار آنها افزایش می‌یابد تا با نسخه‌های بسیاری از GSP به روز شود، گروه‌های آموزشی که از فناوری اطلاعات کمتری برخوردار هستند نگران نشان دادن عدم کفایت خود در استفاده از این فناوری قبل از دانش آموزان خود و سنت گرایانی هستند که ترجیح می‌دهند آموزش خود به روشی متعارف را ارائه کنند و حال مجبور به تغییر سبک تدریس هستند. هدف از این مطالعه ایجاد یک مدل موفقیت است که بتواند به عنوان پایه‌ای برای اجرای موفقیت آمیز GSP در مدارس متوسطه باشد. امید است که این نتیجه بتواند بینشی در مورد عوامل مؤثر در موفقیت برنامه GSP در آموزش ریاضیات در سطح دبیرستان در مالزی ارائه دهد که با اهداف مندرج در برنامه آموزش مالزی ۲۰۱۳-۲۰۲۵ – برای استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در بالا بردن کیفیت آموزش و یادگیری در سراسر کشور مطابقت دارد(موفقیت برای اجرای نرم افزار هندسه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Formulating a Success Model for Geometers’ Sketchpad Implementation in Secondary Mathematics Education

Abstract

 Geometers’ Sketchpad (GSP) is selected as one of the official tools for the teaching and learning of technical subjects such as Mathematics in the national education landscape. Though the use of GSP has received a good support from the Ministry of Education, the outcome of its implementation does not necessarily show outstanding results in enabling a more successful teaching and learning of Mathematics at schools. Reports have demonstrated many accounts on GSP being underutilized in the education setup especially at schools. Among the reasons identified is the unwillingness of the main players to use the tools. The teachers are complaining that in using the tools, their workload will be increased to keep updated with the many versions of GSP, the less IT savvy groups of educators are concerned about exposing their inadequacy of handling the technology before their students and the traditionalists who prefer to deliver their teachings in a conventional way may feel their uncomfortable having to change their teaching style. The objective of this study is to construct a success model that can serve as a foundation for a successful implementation of GSP at secondary schools. This result is hoped to provide insights on the factors influencing the success of GSP application in Mathematics education at a secondary school level in Malaysia, which is in agreement with the objectives listed in Malaysia’s Education Blueprint 2013-2025 – to leverage ICT in bringing up quality teaching and learning across the nation
    دیدگاهتان را بنویسید