شوک و ترس: بزرگی و غیرقابل پیش بینی بودن پیام های توییتر و موفقیت کمپین تامین مالی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 8500

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
2 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1094 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شوک و ترس: بزرگی و غیرقابل پیش بینی بودن پیام های توییتر و موفقیت کمپین تامین مالی(سرمایه گذاری) جمعی

 چکیده

  اگرچه شواهد اخیر از اهمیت رسانه‌های اجتماعی در برقراری ارتباط پیام‌های خاص بین بنیان‌گذاران سرمایه‌گذاری و مخاطبان هدفشان پشتیبانی می‌کنند، تحقیقات در مورد اینکه چگونه عناصر زمانی خاص فعالیت رسانه‌های اجتماعی با نتایج کلیدی توسعه سرمایه‌گذاری مرتبط هستند، کم‌تر است. در این زمینه، مطالعه کنونی از چارچوب مفهومی تبلیغات شوک استفاده می‌کند تا مشخص شود که چگونه فعالیت توییتر با صدای بلندتر (یعنی افزایش تعداد توییت‌ها) و غیرقابل پیش‌بینی (یعنی توییت‌ها در زمان‌های غیر استاندارد) می‌تواند شانس موفقیت تامین مالی جمعی را بهبود بخشد. با استفاده از نمونه‌ای از پروژه‌های کیک استارتر بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۸ و رگرسیون‌های مقطعی (حداقل مربع‌های معمولی و مدل لاجیت)، مشخص  شد که شانس دستیابی به اهداف با هر درصد افزایش در توییت‌ها، نسبت به توییت‌های پروژه، ۱٫۲۴ برابر افزایش می‌یابد.   با افزایش غیرقابل پیش‌بینی بودن و تعداد توییت‌های تعدیل‌شده براساس دسته‌بندی پروژه، شانس موفقیت بیشتر می‌شود. در عصری که برجسته شدن در رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای چالش برانگیز است، یافته های ما پیامدهایی برای مدیریت پیام های رسانه های اجتماعی در طول کمپین های تامین مالی جمعی دارد(موفقیت کمپین تامین مالی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Shock and awe: Loudness and unpredictability in Twitter messages and crowdfunding campaign success

Abstract

 Although recent evidence has found support for the importance of social media in communicating specific messages between venture founders and their target audience, there remains a relative paucity of research regarding how specific temporal elements of social media activity are related to key venture development outcomes. In this context, the current study draws on the conceptual framework of shock advertising to understand how louder (i.e., an increasing number of tweets) and unpredictable (i.e., tweets at non-standard times) Twitter activity can improve the odds of crowdfunding success. Using a sample of Kickstarter projects between 2009 and 2018 and cross-sectional regressions (ordinary least squares and the logit model), we find that the odds of meeting goals increase 1.24 times with each percentage increase in tweets, relative to tweets in the project-category-year. The odds of success increase further with an increase in the unpredictability and number of project-category-year adjusted tweets. In an era when standing out in the social media is increasingly challenging, our findings have implications for managing social media messages during crowdfunding campaigns.