عنوان فارسی مقاله:شوک و ترس: بزرگی و غیرقابل پیش بینی بودن پیام های توییتر و موفقیت کمپین تامین مالی(سرمایه گذاری) جمعی
چکیده
اگرچه شواهد اخیر از اهمیت رسانههای اجتماعی در برقراری ارتباط پیامهای خاص بین بنیانگذاران سرمایهگذاری و مخاطبان هدفشان پشتیبانی میکنند، تحقیقات در مورد اینکه چگونه عناصر زمانی خاص فعالیت رسانههای اجتماعی با نتایج کلیدی توسعه سرمایهگذاری مرتبط هستند، کمتر است. در این زمینه، مطالعه کنونی از چارچوب مفهومی تبلیغات شوک استفاده میکند تا مشخص شود که چگونه فعالیت توییتر با صدای بلندتر (یعنی افزایش تعداد توییتها) و غیرقابل پیشبینی (یعنی توییتها در زمانهای غیر استاندارد) میتواند شانس موفقیت تامین مالی جمعی را بهبود بخشد. با استفاده از نمونهای از پروژههای کیک استارتر بین سالهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۸ و رگرسیونهای مقطعی (حداقل مربعهای معمولی و مدل لاجیت)، مشخص شد که شانس دستیابی به اهداف با هر درصد افزایش در توییتها، نسبت به توییتهای پروژه، ۱٫۲۴ برابر افزایش مییابد. با افزایش غیرقابل پیشبینی بودن و تعداد توییتهای تعدیلشده براساس دستهبندی پروژه، شانس موفقیت بیشتر میشود. در عصری که برجسته شدن در رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای چالش برانگیز است، یافته های ما پیامدهایی برای مدیریت پیام های رسانه های اجتماعی در طول کمپین های تامین مالی جمعی دارد(موفقیت کمپین تامین مالی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.