مجموعه روش‌های فرارشته ای: نقشه و دستور کار تحقیقاتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 33

تعداد کلمات : 16000

مجله : Journal of Business Ethics

انتشار : 2020

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
23 می 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1415 بازدید
29,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:مجموعه روش‌های فرارشته ای: نقشه و دستور کار تحقیقاتی برای رشته‌ی یادگیری مدیریتی مسئولانه

 چکیده

 زمینه‌ی نوظهور یادگیری مدیریت مسئولانه نیازمند شیوه‌های بین رشته‌ای است. ما مجموعه روش‌های فرارشته ای را با ایجاد چشم انداز شیوه‌های اجتماعی تبیین می‌کنیم. بر این اساس، دانش و یادگیری شیوه‌های به هم پیوسته‌ای هستند که دارای زمینه‌های مختلف همانند زمینه‌های حرفه‌ای، آموزشی و تحقیقاتی می‌شود. چنین شیوه‌هایی دانش را در بین رشته‌ها (بین رشته‌ای) و بخش‌ها (بین بخشی) به منظور یادگیری تدوین، آموزش و تحقیق مدیریت مسئولیت پیچیده ادغام می‌کند(نقشه و دستورکار تحقیقاتی برای مدیریتی). بر این اساس، مجموعه شیوه‌های تعلیم و انضباطی مشترک، سه لایه از حوزه مدیریتی مسئولیت پذیر را شامل می‌شود: مدیریت مسئولیت حرفه‌ای، آموزش مدیریت مسئولانه و تحقیقات مدیریتی مسئول. ما از این چارچوب استفاده می‌کنیم تا هم انتشارات یادگیری مدیریت مسئولیت اخیر و هم مشارکت در این شماره ویژه را ترسیم کنیم. ما متوجه می‌شویم که گرچه آرزوی زمینه مدیریت مسئول برای ترجیح پذیری زیاد است، اما میزان تحقق آن کم است. این نتایج در پیشنهاد ما برای یک برنامه تحقیقاتی، که به موانع موجود در رشته‌های بین رشته‌ای و تحقیقاتی در زمینه یادگیری مدیریت مسئول می‌پردازد، نتیجه می‌گیرد. ما همچنین مفاهیم نظری چارچوب مفهومی خود را برای بحث بین رشتهای میان رشته‌ای بزرگتر برجسته می‌کنیم(نقشه و دستورکار تحقیقاتی برای مدیریتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Constellations of Transdisciplinary Practices: A Map and Research Agenda for the Responsible Management Learning Field

The emerging feld of responsible management learning is characterized by an urgent need for transdisciplinary practices. We conceptualize constellations of transdisciplinary practices by building up on a social practice perspective. From this perspective, knowledge and learning are ‘done’ in interrelated practices that may span multiple felds like the professional, educational, and research feld. Such practices integrate knowledge across disciplines (interdisciplinarity) and sectors (intersectorality) in order to learn to enact, educate, and research complex responsible management. Accordingly, constellations of collaborative transdisciplinary practices span the three layers of the responsible management feld: Professional responsible management, responsible management education, and responsible management research. We apply this framework to map both recent responsible management learning publications and contributions to this special issue. We notice that although the responsible management feld’s aspiration for transdisciplinarity is high the degree to which it has been realized is low. This results in our proposal for a research agenda, which points out impediments to transdisciplinary, and research directions for the responsible management learning feld. We also highlight theoretical implications of our conceptual framework for the larger transdisciplinarity discussion.
    دیدگاهتان را بنویسید