مسابقات ایده داخلی: ادراکات محیط کار و نقش تعدیل کننده فاصله قدرت

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 24

تعداد کلمات : 9900

مجله : Electronic Journal of Knowledge Management

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 آوریل 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1219 بازدید
29,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مسابقات ایده داخلی:  ادراکات محیط کار و  نقش تعدیل کننده فاصله قدرت

چکیده

 مسابقات نوآوری داخلی متداول ترین رویکرد عملی برای کسب خلاقیت سازمان است. در اینجا، چالش های مهم تجاری بصورت دیجیتالی برای گروه بزرگی از داوطلبان بالقوه در محدوده فارغ از موقعیت آنها منتشر می شود. تئوری نوآوری تأکید می کند که ادراکات مثبت از محیط کار افراد در تأثیر مثبت بر رفتارهای نوآورانه آنها تأثیر دارد، در حالی که برداشت منفی آنها را سرکوب می کند. ما از کارمندان یک شرکت تابعه خاص یک شرکت بزرگ آلمانی در صنعت ارتباطات از راه دور که مسئول مدیریت کل محصولات گروه است، نظرسنجی کردیم. نتایج نشان داد که (۱) همه عناصر محیط کار در انگیزه ذاتی تأثیر کارکنان نیستند و (۲) جهت گیری از راه دور قدرت وقتی انگیزه ذاتی منجر به تمایل به شرکت در مسابقات بعدی ایده داخلی می شود، مهم است(نقش تعدیل کننده فاصله قدرت).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Internal idea contests: Work environment perceptions and the moderating role of power distance

Abstract

 Internal innovation contests are the most frequently realized practical approach to capturing organization-wide creativity. Here, important business challenges are digitally broadcasted to a large group of potential volunteers within the firm regardless of their position. Innovation theory highlights that positive perceptions of individuals’ work environment positively influence their innovating behaviors, while negative perceptions suppress them. We surveyed employees of a specific subsidiary of a large German company in the telecommunications industry that is responsible for the management of the group’s entire product portfolio. The results indicated that (1) not all elements of the work environment influence employees’ intrinsic motivation to participate and (2) power distance orientation matters when intrinsic motivation leads to willingness to participate in future internal idea contests.