عنوان فارسی مقاله:بررسی نقش علم فلسفه در اجرا و انجام پژوهش های آموزشی
چکیده
مسائل آموزشی، خواه از نظر سیاسی یا خواه از نظر کاربردی و در پژوهشهای آموزشی، مفروضاتی را دارند که دارای ماهیت، ارزش، نظریهی دانش، فلسفهی ذهن، فلسفهی اجتماعی و غیره، فلسفی هستند. مطالعهی حاضر این مورد را به وسیلهی تعداد زیادی از نمونههای تحقیق آموزشی اثبات کرده و بیان میکند که چگونه، در غیاب سؤالات فلسفی، هوش و تفکر تحت تأثیر استفادهی نامناسب از زبان افسون میشود و باعث نقض و بی اعتباری مطالعات آموزشی میشود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.