عنوان فارسی مقاله:نقش مدیریت دانش تجاری مشتری در بهبود عملکرد کارکنان در شرکتهای بیمه
چکیده
هدف این مقاله تعیین تأثیر مدیریت دانش تجاری مشتری بر عملکرد کارکنان شرکتهای بیمه است. این جمعیت شامل کارمندان کلیه شرکتهای بیمه استان اردبیل در ایران است. به دلیل کم بودن جمعیت، هیچ نمونه گیری انجام نشد و جمعیت از طریق روش سرشماری مورد بررسی قرار گرفت. جمع آوری دادهها با استفاده از پرسشنامه مدیریت دانش نیومن و کنراد و پرسشنامه عملکرد شغلی پترسون انجام شد. تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از نرم افزار SPSS و با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون انجام شد. نتایج نشان داد که مدیریت دانش تجاری مشتری میتواند عملکرد کارکنان را پیش بینی کند. از این رو، این یکی از عوامل مؤثر در بهبود عملکرد کارکنان است(نقش مدیریت دانش تجاری مشتری).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.