نگرش معلمان نسبت به اختلال طیف اوتیسم: مروری سیستماتیک

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 10000

مجله : education sciences

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
12 آوریل 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1249 بازدید
37,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نگرش معلمان نسبت به اختلال طیف اوتیسم: مروری سیستماتیک

 چکیده

  (۱) نگرش معلمان نسبت به گنجاندن دانش آموزان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (ASD) در مدارس معمولی بر شیوه های آموزشی روزانه تأثیر می گذارد. بسته به اینکه آیا این نگرش ها مطلوب هستند یا نه، آموزش فراگیر می تواند به طور کامل یا جزئی حاصل  شود. هدف این بررسی سیستماتیک تحلیل نگرش معلمان نسبت به ASD و تعیین متغیرهایی است که آنها را تعدیل می کند. (۲) ما یک بررسی سیستماتیک در پایگاه‌های داده‌های WoS، Scopus و PsycINFO انجام دادیم و تعداد ۱۶ مطالعه موجود در این بررسی را به دست آوردیم. (۳) نتایج سطوح غیرقطعی را در نگرش معلمان نشان داد: برخی از معلمان نگرش مثبت، برخی خنثی و برخی منفی گزارش کردند. (۴) در میان متغیرهایی که احتمالاً نگرش‌ها را تعدیل می‌کنند، دانش، تجربه، آموزش و جنسیت را یافتیم. تحقیقات و پیامدهای آینده برای معلمان پیش از خدمت و ضمن خدمت، مدیران مدارس و سیاست گذاران پیشنهاد شده است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Teachers’ Attitudes toward Autism Spectrum Disorder: A Systematic Review

Abstract

 (1) Teachers’ attitudes toward the inclusion of students with autism spectrum disorder (ASD) in mainstream schools influence daily educational practices. Depending on whether these attitudes are favorable or not, inclusive education could be fully or partially reached. This systematic review aims to analyze teachers’ attitudes toward ASD and to determine the variables that moderate them. (2) We conducted a systematic review in WoS, Scopus, and PsycINFO databases, obtaining an amount of 16 studies included in this review. (3) The results revealed inconclusive levels in teachers’ attitudes: Some of the teachers reported positive attitudes, some neutral, and some negative. (4) Among the variables that probably moderate attitudes, we found knowledge, experience, training, and gender. Future research and implications for pre-service and in-service teachers, school administrators, and policy makers are suggested.