عنوان فارسی مقاله:بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
چکیده
هدف- این مقاله در صدد بررسی مدل مفهومی نیت خرید، اعتماد و خدمات دهی آنلاین است که محیطهای فیزیکی برخط را شامل سه بعد و جنبه در نظر میگیرد. هدف دیگر این مقاله، بررسی محیطهای خدمات فیزیکی با استفاده از ارائه، اجرا و آزمون مدل خدمات دهی آنلاین است.
طرح/ روش/ رویکرد- این تحقیق از روش نظر سنجی برای جمع اوری دادههای مربوط به تصورات مشتریان از خدمات دهی آنلاین بهره میبرد. پرسشنامهها به ۲۵۷ پاسخ گو و شرکت کننده در انواع وب سایتها ارائه شد.
نتایج- سنجهی خدمات دهی الکترونیکی بررسی شده در بر گیرندهی سه بعد و ۵۲ گویه است و این در حالی میباشد که همبتسگی بین ابعاد خدمات دهی الکترونیک، اعتماد و قصد خرید بررسی شدند.
محدودیتها/ مبانی تحقیق- اولین کمک از این مطالعه از عملیاتی کردن موفقیت آمیز یک کالای جامع (در کل ۵۲ آیتم)، چند مقیاس (نه مقیاس)، چند بعدی (سه) شاخص خدمات الکترونیکی ناشی میشود. دوم، سهم از این یافته حاصل میشود که اعتماد یک متغیر کلیدی در طی مبادله آنلاین است. سوم، ما به بینشهای قبلی اهداف خریدهای مشتری کمک میکنیم. سرانجام، این مطالعه نشان میدهد که تفسیر مصرف کنندگان از محیطهای آنلاین تأثیر قدرتمندی بر اعتماد و اهداف خرید دارد(همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی).
اصلیت/ارزش- نتایج این تحقیق اهمیت و سودمندی متعددی برای مدیران خدمات و توسعه دهندگان اینترنت دارد. نتایج، اطلاعات ارزشمندی را برای متخصصان با تمرکز بر رویکردها ارائه میکند. این تحقیق موید این است که قصد وفاداری مشتریان بر خط با میزان اعتماد آنها مرتبط میباشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.