همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 31

تعداد کلمات : 7000

مجله : California press

انتشار : 2002

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
7 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1301 بازدید
13,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول

 چکیده  

مدیریت زنجیره تأمین به عنوان یکی از زمینه‌های اصلی به منظور دست یابی به مزیت رقابتی توسط شرکت‌ها مطرح است. مدیریت زنجیره تأمین به طور موثری یک وظیفه‌ای دشوار و چالش برانگیز به دلیل تنوع فعلی محصولات کسب و کار، طول عمر کوتاه محصولات، افزایش برون سپاری، جهانی شدن کسب و کار و پیشرفت‌های پیوسته در فناوری اطلاعات می‌باشد. اینترنت در ایجاد نیازها و نیز فرصت‌های بهبود مدیریت زنجیره تأمین نقش داشته‌اند. با اینترنت، شرکت‌ها در زنجیره تأمین می‌توانند به اطلاعات به روز ارتباط داشته و دانش به اشتراک گذاشته شده، محصولات و خدمات جدید را استفاده کنند که برای تطبیق بخش‌های بازاری خاص طراحی می‌شوند و ساختارهای جدید زنجیره تأمین را می‌توان برای خدمت رسانی به مشتریان به شکل مستقیم‌تر توسعه داد(همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:Aligning Supply Chain Strategies With Product Uncertainties

Abstract

supply chain management has emerged as one of the major areas for companies to gain a competitive edge. Managing supply chains effectively is a complex and challenging task, due to the current business trends of expanding product variety, short product life cycle, increasing outsourcing, globalization of businesses, and continuous advances in information technology. The Internet has contributed to both the increasing needs and opportunities for improved supply chain management. With the Internet, companies in a supply chain can be connected in real time with information and knowledge shared continuously, new products and services can be designed to fit special market segments, and new supply chain structures can be developed to serve customers in a more direct manner.
دیدگاهتان را بنویسید