عنوان فارسی مقاله:استفاده از سیستمهای هوش تجاری در قابلیت اندازه گیری عملکرد: پیامدهای افزایش مزیت رقابتی
چکیده
هدف از این مطالعه، درک بهتر چگونگی بهبود کیفیت سیستم هوش تجاری (BI) ابعاد تشخیصی و تعاملی سیستمهای کنترل مدیریت (MCS) است و از این طریق قابلیتهای اندازه گیری عملکرد را افزایش میدهد، که به نوبه خود با مزیت رقابتی همراه است(هوش تجاری درقابلیت اندازه گیری عملکرد). یکپارچه سازی تئوری از اندازه گیری عملکرد، یادگیری سازمانی و دیدگاه دانش مبتنی بر شرکت، یک مدل نظری تهیه شده است که سه مفهوم از کیفیت BI (ادغام زیرساختها، کارایی و سلف سرویس) و نقشهایی را که در تقویت تشخیصی و قابلیت اندازه گیری عملکرد تعاملی. دادههای جمع آوری شده از طریق نظرسنجی از ۳۲۴ مدیر عامل و CFO، تأثیر تئوریزه کیفیت BI بر قابلیتهای اندازه گیری عملکرد را پشتیبانی میکند. این قابلیتها به نوبه خود با مزیت رقابتی همراه هستند(هوش تجاری درقابلیت اندازه گیری عملکرد).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.