هوش مصنوعی و مدیریت دانش: تأثیرات، مزایا و پیاده سازی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 36

تعداد کلمات : 10000

مجله : computers

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
17 می 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2278 بازدید
79,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:هوش مصنوعی و مدیریت دانش: تأثیرات، مزایا و پیاده سازی 

چکیده

 فرآیند تولید، انتشار، استفاده و مدیریت اطلاعات و دانش یک سازمان به عنوان مدیریت دانش (KM) شناخته می‌شود. مدیریت دانش متعارف در طول سالها دستخوش تغییراتی شده است، اما مستندات همیشه پایه و اساس آن بوده است. با این حال، حرکت قابل توجه به کار از راه دور و ترکیبی، کاستی‌های رویه‌های فعلی را برجسته کرده است. این شکاف‌ها با هوش مصنوعی (AI) پر می‌شوند، که همچنین نحوه تبدیل KM و انتقال دانش را تغییر می‌دهد. این مقاله مطالعاتی را از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۲ تجزیه و تحلیل می‌کند که هوش مصنوعی و KM را، با تأکید خاصی بر اینکه چگونه هوش مصنوعی ممکن است از کسب‌وکارها در تلاش‌هایشان برای مدیریت موفقیت‌آمیز دانش و اطلاعات حمایت کند مورد بررسی قرار می‌دهد. این مقاله انتقادی رویکردهای فعلی را با توجه به منابعی که در حال حاضر در AI و KM در دسترس است، با تمرکز بر مقالاتی که به کاربردهای عملی و پیشینه تحقیق می‌پردازند، بررسی می‌کند. علاوه بر این، این مقاله با ارائه یک ارزیابی انتقادی، بینشی در مورد جهت‌گیری‌ها و پیشرفت‌های بالقوه مطالعات آینده ارائه می‌کند.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Artificial Intelligence and Knowledge Management: Impacts, Benefits, and Implementation

Abstract

 The process of generating, disseminating, using, and managing an organization’s information and knowledge is known as knowledge management (KM). Conventional KM has undergone modifications throughout the years, but documentation has always been its foundation. However, the significant move to remote and hybrid working has highlighted the shortcomings in current procedures. These gaps will be filled by artificial intelligence (AI), which will also alter how KM is transformed and knowledge is handled. This article analyzes studies from 2012 to 2022 that examined AI and KM, with a particular emphasis on how AI may support businesses in their attempts to successfully manage knowledge and information. This critical review examines the current approaches in light of the literature that is currently accessible on AI and KM, focusing on articles that address practical applications and the research background. Furthermore, this review provides insight into potential future study directions and improvements by presenting a critical evaluation.