پایان نامه ترجمه شده واقعیت افزوده به عنوان آینده آموزش

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 55

تعداد کلمات : 15000

مجله : Information Technologies

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
29 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1422 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:پایان نامه  ترجمه شده واقعیت افزوده به عنوان آینده آموزش

 چکیده

دستاوردهای فنی، اقتصادی و اجتماعی سیستم های آموزشی را به سوی بازسازی و نوسازی سوق می دهد. هر جامعه ای با توجه به ماهیت و سطح توسعه اجتماعی-اقتصادی خود یک سیستم آموزشی ایجاد می کند. آموزش و پرورش زندگی جامعه را متحول و جهت می دهد، استراتژی و شرایط واقع بینانه جامعه را تعیین می کند، «جامعه امروز» را به «جامعه فردا» تبدیل می کند و تفکر جدیدی را در شهروندانی با بینشی جدید از معنای زندگی ایجاد می کند. آموزش و پرورش به عنوان یک ابزار توسعه برای جامعه عمل می کند که برای دولت بسیار مهم است. فناوری واقعیت افزوده (AR) امکان تکمیل تصویر دنیای واقعی را با اشیاء مجازی مختلف گرافیک رایانه ای و همچنین ترکیب تصاویر به دست آمده از منابع مختلف محیط رایانه فراهم می کند. AR در حال اضافه کردن محتوای اضافی به دنیای واقعی است. فناوری واقعیت افزوده در حال حاضر در انواع مختلف فعالیت های انسانی به عنوان مثال در تجارت، تبلیغات، توسعه نظامی، گردشگری، بازی، سرگرمی و غیره استفاده می شود.  واقعیت افزوده، فناوری آینده است که می تواند تأثیر قابل توجهی بر آموزش داشته باشد. با استفاده از این فناوری می توان به صورت بصری فرآیندها یا اشیایی را که بازسازی آنها در دنیای واقعی دشوار یا تقریبا غیرممکن است، بازتولید کرد و تجربه یادگیری را جذاب تر و قابل درک تر کرد. علاوه بر این، می‌تواند با بکارگیری پنج مؤلفه اصلی فرآیند یادگیری پیشرونده (محتوای با کیفیت بالا، تجسم اشیا، گیمیفیکیشن و یادگیری مبتنی بر بازی، عملکرد در زمان واقعی و تعامل) بر انگیزه و نتیجه یادگیری دانش‌آموزان تأثیر بگذارد. با این وجود، استفاده از فناوری نوآوری جدید چالش برانگیز است. تحقیقات قانع‌کننده‌ای در مورد فناوری AR و آموزش وجود دارد، اما بیشتر آنها رویکردی نظری و نه عملی دارند. تأثیر واقعیت افزوده بر کاربر نهایی نیاز به بررسی و آزمایش بیشتر قبل از اجرای گسترده دارد. هدف این مطالعه بررسی تکنیک واقعیت افزوده در  آموزش می باشد(واقعیت افزوده به عنوان آینده آموزش).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Augmented reality as a future of the education

Abstract

 Technical, economic and social progress is pushing educational systems to restructure and modernize. Every society creates an education system according to their nature and level of socio-economic development. Education transforms and directs the life of society, determines the strategy and realistic conditions of society, turning a "society of today" to "society of tomorrow", and generates new thinking of citizens with a new vision of the meaning of life. Education acts as a development tool for the society which is crucial for the state. Augmented reality (AR) technology allows supplementing the image of the real world with various virtual objects of computer graphics, and also combine images obtained from different sources of the computer environment. AR is adding additional content to the real world. The technology of augmented reality is already used in various types of human activities, for example, in trade, advertising, military development, tourism, games, entertainment, etc. Moreover, education is considered as one of the most beneficial fields for development of AR. Augmented reality is the technology of the future which could have a significant impact on the education. By using the technology it is possible visually reproduce processes or objects that are difficult or almost impossible to recreate in the real world and make the learning experience more fascinating and understandable. Moreover, it could affect students motivation and learning outcome by applying five main components of the progressive learning process (high-quality content, object visualization, gamification and game-based learning, real-time performance and interaction). Nevertheless, the usage of the new innovation technology is challenging. There are the compelling amount of the research about AR technology and education but most of them have a theoretical not practical approach. The effect of augmented reality to the final user requires more examination and testing before massive implementation.