عنوان فارسی مقاله:واقعیت افزوده در آموزش عالی: یک برنامه ارزشیابی در تربیت معلم اولیه
چکیده
یکی از فناوری های نوظهور که علاقه بیشتری را در زمینه های آموزشی برانگیخته است، واقعیت افزوده است. هدف این مقاله ارزیابی تأثیر، شیوهها و نگرشهایی است که از واقعیت افزوده در آموزش اولیه معلمان آینده، و حضور این شیوهها در زمینه آموزشی دانشگاه ایجاد میشود. این مطالعه با ۸۷ معلم ابتدایی کارآموز انجام شد. اطلاعات با استفاده از آزمون ویلکوکسون به دست آمد. دادههای کیفی بهدستآمده در سؤالات باز نیز مثلثبندی شدند. تاکید می شود که دانشجویان به طور معمول از این منبع در دانشگاه استفاده نمی کنند و با این شیوه ها گاهی اوقات حواس پرتی و حتی اتلاف وقت ایجاد می شود. از دادههای تجزیهوتحلیلشده، ما همچنین تاکید میکنیم که وقتی بر دسترسی به منابع، برنامهریزی کلاس و آموزش اولیه معلم غلبه کرد، واقعیت افزوده مزایا و مزایایی را با محوریت آموزشها فراهم میکند که به دانشآموزان اجازه میدهد اشتیاق بیشتری داشته باشند و مزایای قابلتوجهی در خلاقیت داشته باشند. ، نوآوری، مشارکت و به ویژه در ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان. همزمان با تحقیقات اخیر، نتایج ما بر نیاز به آموزش اولیه تاکید میکند تا بتوانیم شیوههایی با واقعیت افزوده در تدریس طراحی و اعمال کنیم و از مزایای فوقالذکر بهره ببریم(واقعیت افزوده در آموزش عالی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.