واقعیت افزوده در آموزش عالی: یک برنامه ارزشیابی در تربیت معلم اولیه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 15

تعداد کلمات : 6700

مجله : education sciences

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
23 آوریل 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1265 بازدید
37,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:واقعیت افزوده در آموزش عالی: یک برنامه ارزشیابی در تربیت معلم اولیه

 چکیده

  یکی از فناوری های نوظهور که علاقه بیشتری را در زمینه های آموزشی برانگیخته است، واقعیت افزوده است. هدف این مقاله ارزیابی تأثیر، شیوه‌ها و نگرش‌هایی است که از واقعیت افزوده در آموزش اولیه معلمان آینده، و حضور این شیوه‌ها در زمینه آموزشی دانشگاه ایجاد می‌شود. این مطالعه با ۸۷ معلم ابتدایی کارآموز انجام شد. اطلاعات با استفاده از آزمون ویلکوکسون به دست آمد. داده‌های کیفی به‌دست‌آمده در سؤالات باز نیز مثلث‌بندی شدند. تاکید می شود که دانشجویان به طور معمول از این منبع در دانشگاه استفاده نمی کنند و با این شیوه ها گاهی اوقات حواس پرتی و حتی اتلاف وقت ایجاد می شود. از داده‌های تجزیه‌وتحلیل‌شده، ما همچنین تاکید می‌کنیم که وقتی بر دسترسی به منابع، برنامه‌ریزی کلاس و آموزش اولیه معلم غلبه کرد، واقعیت افزوده مزایا و مزایایی را با محوریت آموزش‌ها فراهم می‌کند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد اشتیاق بیشتری داشته باشند و مزایای قابل‌توجهی در خلاقیت داشته باشند. ، نوآوری، مشارکت و به ویژه در ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان. همزمان با تحقیقات اخیر، نتایج ما بر نیاز به آموزش اولیه تاکید می‌کند تا بتوانیم شیوه‌هایی با واقعیت افزوده در تدریس طراحی و اعمال کنیم و از مزایای فوق‌الذکر بهره ببریم(واقعیت افزوده در آموزش عالی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Augmented Reality in Higher Education: An Evaluation Program in Initial Teacher Training

Abstract

 One of the emerging technologies that have sparked greater interest in pedagogical contexts is augmented reality. This paper aims to assess the impact, practices and attitudes that are generated from augmented reality in the initial training of future teachers, and the presence of these practices in a university training context. The study was carried out with 87 trainee primary teachers. Information was obtained by applying the Wilcoxon test. The qualitative data obtained in open questions were also triangulated. It is emphasized that students do not habitually use this resource at the university, and that with these practices there is sometimes a certain amount of distraction, and even of time being wasted. From the data analyzed, we also highlight that once the availability of resources, class planning and initial teacher training are overcome, augmented reality provides benefits and advantages centered on pedagogies that allow for greater enthusiasm on the part of the students, with significant advantages in creativity, innovation, participation, and especially in the motivation of participants. Coinciding with recent research, our results underline the need for initial training so as to be able to design and apply practices with augmented reality in teaching, and to take advantage of the aforementioned benefits.