عنوان فارسی مقاله:تأثیر واقعیت مجازی بر انگیزه دانشآموزان در درس علوم دبیرستان
چکیده
ضروری است که دانشآموزان را در معرض موقعیتهای واقعی در دورههای علوم قرار دهیم، تا نحوه انعکاس مفاهیم کلاس در دنیای واقعی را تجربه کنیم. با این حال، مواد و روشهای موجود همیشه بسیار مناسب نیستند. به عنوان مثال، دورههای شیمی شامل نظارت بر معرفها برای جلوگیری از موقعیتهای مخاطره آمیز، علاوه بر هزینهها، تدارکات آماده سازی مواد و عوامل محیطی نامطلوب است. به عنوان یک راه حل جایگزین، تجربه زیر با استفاده از تجهیزات واقعیت مجازی (VR) با کاربردهای بسیار واقع گرایانه انجام شد که به ۳۰۴ دانش آموز ترم چهارم دبیرستان اجازه داد تا تجربهای همه جانبه، تعاملی و متنی از محتوای انضباطی داشته باشند. از دانش آموزان در مورد درک آنها در مورد انگیزه و پذیرش استفاده از واقعیت مجازی سؤال شد. نتایج ۷۲٪ برای توجه مثبت، ۶۱٪ برای ارتباط مثبت، ۶۴٪ برای اعتماد مثبت، و ۷۱٪ برای رضایت مثبت بودند. همچنین، آنها قصد خود را برای ادامه استفاده از این منبع و ایجاد خطوط تحقیقاتی برای مطالعه جنبههای مختلف که میتواند یک پروپوزال انضباطی برای کل دوره مبتنی بر واقعیت مجازی تشکیل دهد، ذکر کردند(واقعیت مجازی بر انگیزه دانشآموزان).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.