تأثیر واقعیت مجازی بر انگیزه دانش‌آموزان در درس علوم دبیرستان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 7200

مجله : applied sciences

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
16 مارس 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1238 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر واقعیت مجازی بر انگیزه دانش‌آموزان در درس علوم دبیرستان

 چکیده

 ضروری است که دانش‌آموزان را در معرض موقعیت‌های واقعی در دوره‌های علوم قرار دهیم، تا نحوه انعکاس مفاهیم کلاس در دنیای واقعی را تجربه کنیم. با این حال، مواد و روش‌های موجود همیشه بسیار مناسب نیستند. به عنوان مثال، دوره‌های شیمی شامل نظارت بر معرف‌ها برای جلوگیری از موقعیت‌های مخاطره آمیز، علاوه بر هزینه‌ها، تدارکات آماده سازی مواد و عوامل محیطی نامطلوب است. به عنوان یک راه حل جایگزین، تجربه زیر با استفاده از تجهیزات واقعیت مجازی (VR) با کاربردهای بسیار واقع گرایانه انجام شد که به ۳۰۴ دانش آموز ترم چهارم دبیرستان اجازه داد تا تجربه‌ای همه جانبه، تعاملی و متنی از محتوای انضباطی داشته باشند. از دانش آموزان در مورد درک آنها در مورد انگیزه و پذیرش استفاده از واقعیت مجازی سؤال شد. نتایج ۷۲٪ برای توجه مثبت، ۶۱٪ برای ارتباط مثبت، ۶۴٪ برای اعتماد مثبت، و ۷۱٪ برای رضایت مثبت بودند. همچنین، آن‌ها قصد خود را برای ادامه استفاده از این منبع و ایجاد خطوط تحقیقاتی برای مطالعه جنبه‌های مختلف که می‌تواند یک پروپوزال انضباطی برای کل دوره مبتنی بر واقعیت مجازی تشکیل دهد، ذکر کردند(واقعیت مجازی بر انگیزه دانش‌آموزان).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Impact of Virtual Reality on Student Motivation in a High School Science Course

Abstract

It is essential to expose students to real situations in science courses, to experience how classroom concepts are reflected in the real world. However, the materials and methods available are not always very adequate; for example, chemistry courses involve the supervision of reagents to avoid risky situations, in addition to the costs, logistics of preparing materials, and possible adverse environmental factors. As an alternative solution, the following experience was carried out using virtual reality (VR) equipment, with very realistic applications that allowed 304 fourth semester high school students to have an immersive, interactive, and contextualized experience of the disciplinary contents. The students were asked about their perception regarding the motivation and acceptance of the use of virtual reality. The results were 72% positive for attention, 61% positive for relevance, 64% positive for trust, and 71% positive for satisfaction. Also, they mentioned their intention to continue using this resource and create lines of research to study the different aspects that could form a disciplinary proposal for an entire course based on virtual reality.