واکنش‌های متفاوت بازار به تغییرات حسابداری اختیاری و غیر اختیاری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 15

تعداد کلمات : 5000

مجله : Journal of Accounting Research

انتشار : 2005

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
14 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1293 بازدید
19,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله:واکنش‌های متفاوت بازار به تغییرات حسابداری اختیاری و غیر اختیاری

 چکیده

 منابع اخیر حسابداری به گزارش و بررسی نتایج برخی از مطالعاتی پرداخته‌اند که این مطالعه اثرات بازاری تغییرات حسابداری را بررسی می‌کنند (تغییرات حسابداری). هیچ یک از مطالعات گزارش شده به طور مستقیم به بررسی تغییرات غیر اختیاری نپرداخته‌اند. چون سیگنال‌های تغییر حسابداری برای سرمایه گذاران بین تغییرات حسابداری اختیاری و اختیاری متفاوت است، اثر بازاری بالقوه تغییرات حسابداری یک سؤال تجربی جالب را در اختیار می‌گذارد. به علاوه، مطالعات تا کنون از طرح‌های تحقیقاتی استفاده کرده‌اند که دارای نقطه ضعف مشترک در گروه شاهد برای کنترل سود و بازده شرکت‌ها می‌باشند. با استفاده از طرح تحقیقی که اثر این نقطه ضعف را کاهش می‌دهد، این مطالعه برخیشواهدی را ارائه می‌کند که دو مقوله از تغییرات حسابداری سیگنال‌های متفاوتی را به سرمایه گذاران انتقال می‌دهند. طرح تحقیق مورد استفاده در این جا از برخی اصلاحات اضافی ارائه می‌کند که قبلاً برای تحقیقات تغییرات حسابداری اعمال نشده بود(واکنش‌های متفاوت بازار به تغییرات حسابداری).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Protected areas, wildlife-based community tourism and community livelihoods dynamics: spiraling up and down of community capitals

Abstract

The recent accounting literature has reported the results of a number of studies that have examined the market effects of accounting changes (ACs). None of the published studies has dealt directly with nondiscretionary changes. Because the accounting change signals to investors may differ between discretionary and nondiscretionary ACs, the potential market effect of nondiscretionary ACs provides an interesting empirical question. Moreover, the published studies to date have used search designs that share a common weakness in the control group to which the returns on the experimental firms were compared. Using a research design that mitigates the effect of that weakness, this study provides some evidence that the two categories of accounting changes (dichotomized on discretion characteristics) convey uniquely different signals to investors. The research design used here also incorporates a number of additional refinements that have not heretofore been applied to AC research.

 
    دیدگاهتان را بنویسید