وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 31

تعداد کلمات : 10500

مجله : J Brand Manag

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 می 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1184 بازدید
39,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:وفاداری به برند:  دیدگاه  حفظ رابطه

چکیده

یک مرور منابع مرتبط با تحقیقات مصرف کننده / برند با توضیح سیر تحول این جریان مهم تحقیق ، مبنای این مقاله است. یافته های منابع چالش های مهم در مفهوم سازی و اندازه گیری سازه های اصلی مربوط به مصرف کننده مانند وفاداری به برند ، تعهد برند و عشق به برند را برجسته می کند. با بهره گیری از این یافته ها ، نویسندگان پیشنهاد می کنند که مکانیسم های حفظ رابطه (به عنوان مثال شناختی و رفتاری) کلید اندازه گیری و پیش بینی قدرت رابطه مصرف کننده / برند است. بر این اساس ، این مقاله وفاداری به برند را به عنوان یک رویکرد جدید در درک چگونگی نشان دادن مصرف کنندگان عشق و تعهد خود نسبت به برند از طریق درگیر شدن ، ناخودآگاه یا سایر موارد ، در شناخت ها و رفتارهای حفظ روابط ارائه می دهد. به عنوان وفاداری مصرف کننده به یک شریک تجاری تعریف می شود که توسط مجموعه ای از رفتارها (به عنوان مثال محل اقامت / بخشش ، تمایل به فداکاری) و شناخت (به عنوان مثال تحقیر گزینه ها ، وابستگی شناختی و توهمات مثبت) نشان می دهد که ثبات و دوام روابط ، وفاداری به مارک را حفظ می کند. یک پایه محکم برای تحقیقات آینده فراهم می کند که ارزش قابل توجهی برای دانشگاهیان و پزشکان تجاری دارد(وفاداری به برند: دیدگاه حفظ رابطه).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Brand fidelity: a relationship maintenance perspective

Abstract

 An in-depth literature review associated with consumer/brand research provides the foundation for this paper through explicating the evolution of this important research stream. The literature findings highlight significant challenges in the conceptualization and measurement of key consumer-related constructs such as brand loyalty, brand commitment and brand love. Drawing upon these findings, the authors propose that relationship maintenance mechanisms (i.e. cognitive and behavioural) provide the key to measurement and prediction of consumer/brand relationship strength. On this basis, this paper offers brand fidelity as a novel approach in understanding how consumers demonstrate their love and commitment for the brand through engaging, subconsciously or otherwise, in relationship maintenance cognitions and behaviours. Defined as the consumer’s faithfulness to a brand partner demonstrated by an aggregate of behaviours (i.e. accommodation/forgiveness, willingness to sacrifice) and cognitions (i.e. derogation of alternatives, cognitive interdependence and positive illusions) that maintain relationship stability and durability, brand fidelity provides a solid foundation for future research offering significant value to academics and brand practitioners alike.