مدیریت تجربه مشتری برای استفاده از وفاداری مشتری در صنعت خودروسازی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 11

تعداد کلمات : 4000

مجله : Social and Behavioral Sciences

انتشار : 2018

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
25 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1123 بازدید
19,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مدیریت تجربه مشتری برای استفاده از وفاداری مشتری در صنعت خودروسازی

 چکیده

 این مقاله بررسی شرایط بازار فعلی در فروش مبتنی بر صنعت خودرو و رویکرد جدیدی را ارائه می‌کند که توسط دیجیتالی‌سازی در این صنعت آغاز شده است. مطالعات مختلف ثابت می‌کند که رفتار مشتریان به شدت تغییر کرده است. با این تجربه مشتری، مدیریت به یک استراتژی مرکزی در عصر دیجیتال برای دستیابی به وفاداری مشتری و رشد سازمانی بلندمدت تبدیل می‌شود. بنابراین لازم است عملکرد نمایندگی‌های خودرو و به طور کلی قالب‌ها و فناوری‌های نوآورانه فروش برای ارتباط با مشتری تطبیق داده شود. این مقاله چگونگی واکنش Daimler AG به این تغییرات بازار با مفهوم “Mercedes Me” را توضیح می‌دهد(وفاداری مشتری در صنعت خودروسازی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Customer Experience Management to Leverage Customer Loyalty in the Automotive Industry

Abstract

 This paper presents an investigation on the current market conditions in sales based in the automotive industry and a new approache triggered by the digitization in this industry. Various studies prove that the behavior of the customers has changed drastically. By this customer experience, management becomes a central strategy in the digital age to reach long-term customer loyalty and enterprise growth. It is therefore necessary to adapt the function of the car dealers and, in general, innovative sales formats and technologies for communication with the customer. This paper describes how Daimler AG is reacting to these market changes with the concept of “Mercedes Me”.