عنوان فارسی مقاله:مدیریت تجربه مشتری برای استفاده از وفاداری مشتری در صنعت خودروسازی
چکیده
این مقاله بررسی شرایط بازار فعلی در فروش مبتنی بر صنعت خودرو و رویکرد جدیدی را ارائه میکند که توسط دیجیتالیسازی در این صنعت آغاز شده است. مطالعات مختلف ثابت میکند که رفتار مشتریان به شدت تغییر کرده است. با این تجربه مشتری، مدیریت به یک استراتژی مرکزی در عصر دیجیتال برای دستیابی به وفاداری مشتری و رشد سازمانی بلندمدت تبدیل میشود. بنابراین لازم است عملکرد نمایندگیهای خودرو و به طور کلی قالبها و فناوریهای نوآورانه فروش برای ارتباط با مشتری تطبیق داده شود. این مقاله چگونگی واکنش Daimler AG به این تغییرات بازار با مفهوم “Mercedes Me” را توضیح میدهد(وفاداری مشتری در صنعت خودروسازی).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.