تخصیص هم زمان پارکینک های خودرو های الکتریکی و منابع تجدیدپذیر توزیعی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 41

تعداد کلمات : 7600

مجله : Sustainable Cities and Society

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
30 مارس 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
986 بازدید
21,500 تومان

عنوان فارسی مقاله:تخصیص هم زمان  پارکینک های خودرو ها و وسایل نقلیه ی الکتریکی و منابع تجدیدپذیر توزیعی در  شبکه های توزیع برق هوشمند

چکیده

خودروهای الکتریکی و منابع تجدید پذیر  توزیعی  برای  دست یابی به سه هدف مهم  این قرن معرفی شده اند: استفاده از منابع انرژی ایمن از نظر زیست محیطی، عرضه مطمئن تقاضای بار و  توسعه پایدار سیستم های توان. برای دست یابی به اهداف فوق،   استفاده هم زمان از DRR و خودروی برقی بایستی  به شکل زمان بندی شده  پیاده سازی شوند. در این مقاله یک رویکرد دو مرحله ای برای  تخصیص پارکینک های خودروی برقی و  DRR درشبکه توزیع توان بررسی می شود.  روش ما هر دو مزایای اقتصادی سرمایه گذار پارکینگ و محدودیت های فنی اپراتور شبکه را در نظر می گیرد. اولا سرمایه گذار پارکینگ  باس های کاندید را برای نصب پارکینگ  برای توزیع اپراور شبکه بر اساس اهداق افتصادی  ارایه می کند چارچوب پینشهادی نه تنها موجب بهبود   افت شبکه توزیعی می شود،   بلکه   دسترسی به پارکینگ را از نقطه نظر تجاری اصلاح می کند.  برای حل مسئله بهینه سازی   فرموله شده، ما از دو روش بهینه سازی استفاده می کنیم. الگوریتم ژنتیک  و  بهینه سازی ازدحام ذرات  برای  کمیه سازی تلفات  شبکه توزیعی  استفاده می شوند. به علاوه، ما پارکینگ خودروی برقی را  با توسعه مدل احتمالی مدل سازی می کنیم. عملکرد  روش پیشنهادی، با تحصیص DRR و  پارکینگ همزمان بر روی سیستم ازمون توزیعی استاندارد IEEE بررسی می شود. این سیستم،  سیستم باس ۲  از سیست ازمون روی بلیتون است( پارکینک های خودرو های الکتریکی).

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات زیست شناسی ملاحظه کنید.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

 Title: Simultaneous allocation of electric vehicles’ parking lots and distributed renewable resources in smart power distribution networks

Abstract

Electric vehicles (EVs) and distributed renewable resources (DRRs) are introduced to achieve three of the most pivotal objectives of this century: using environmentally-friendly energy resources, reliable supply of the load demand, and sustainable development of power systems. To achieve the aforementioned goals, simultaneous utilization of DRRs and EVs should be implemented in a scheduled manner. In this paper, we propose a two-stage approach for allocation of EV parking lots and DRRs in power distribution network. Our method considers both the economical benefits of parking lot investor and the technical constraints of distribution network operator. First, the parking lot investor offers the candidate buses for installing the parking lot to the distribution network operator based on economic objectives. Then, the distribution network decision-making is obtained to reduce loss of system. The proposed framework not only improves the distribution network loss, but also ameliorates the availability of the parking lot from the economical point of view. In order to solve the formulated optimization problem, we utilize two optimization techniques. Genetic algorithm (GA) and particle swarm optimization (PSO) algorithm are used for the distribution network loss minimization purpose. Besides, we model the EV parking lot by expanding single EV probabilistic model. The performance of the proposed method is evaluated by allocating DRRs and EV parking lots simultaneously on the IEEE standard distribution test system. This system is bus 2 of Roy Billinton Test System (RBTS).