نقش نوظهور و جدید حاکمیت یا مدیریت خریدار

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 39

تعداد کلمات : 18000

مجله : Journal of Business Ethics

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
16 جولای 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1228 بازدید
38,000 تومان

عنوان فارسی مقاله: نقش نوظهور و جدید حاکمیت یا مدیریت خریدار برای پایداری در شبکه‌های تولید جهانی 

 چکیده  

 شبکه‌های تولید جهانی (GPNs)، تولید کننده‌های مختلف دخیل در فرآیندهای تولید و ساخت پراکنده را به هم مرتبط و متصل می‌کنند. برندها و خرده فروشان اصلی، که به عنوان شرکت‌های پیشرو و پیشگام در نظر گرفته می‌شوند تحت فشار روز افزون برای اطمینان از این که محصولات تولید شده از طریق GPN، به طور پایدار تولید می‌شوند، قرار دارند. تئوری‌های حاکمیت و مدیریت توسعه یافته برای درک پویایی در تولید برون سپاری شده، می‌توانند دیدگاه‌ها و اطلاعاتی را در خصوص این مسئله ارائه کنند. با این حال، این تئوری‌ها و تحقیقات تجربی مربوطه بر روابط بین شرکت‌های پیشگام و تأمین کنندگان و عرضه کنندگان رده بالا، متمرکز بوده‌اند. هنگامی که تولید چندین مرحله را در بر می‌گیرد، درک نقش بنگاههای اصلی دشوارتر می‌شود. در این مقاله نقش‌های جدید حاکمیتی در نظر گرفته شده است که بنگاه‌ها، به عنوان خریداران، در تلاش برای ارتقاء رویه‌های پایدار در تمام مراحل تولید برای صنایع محور خریدار بازی می‌کنند. تاکید و تمرکز اصلی بر کشف ماهیت رویکردهای حاکمیتی جدید می‌باشد که شرکت‌های پیشرو آن‌ها را برای حل چالش‌های پایداری متنوع موجود در GPN، به خصوص در رابطه با عرضه کنندگان رده پایین، توسعه داده‌اند. این رویکردها می‌توانند شامل مشارکت شرکت‌های پیشرو و پیشگامی هستند که از طریق حلقه‌ها و پیوند های خریدار- فروشنده‌ی عمودی یا توسعه‌ی روابط افقی جدید، که شرکت‌های پیشگام را به تأمین کنندگان رده پایین مرتبط می‌کنند و فرایندهای حاکمیت در سیستم‌های مولد محلی تأمین کنندگان کار می‌کنند. یافته‌های مربوط به تحقیقات میدانی به بررسی این موضوع پرداخته‌اند که چگونه خرده فروشان دولتی، مدیریت و حاکمیت را به تولید کنندگان در ایجاد پوشاک در هند ارائه می‌کنند و خط مشی‌ها و شیوه‌های این خرده فروشان را در رابطه با بهبود تولید پایدار ارزیابی کرده‌اند. پنج نوع مکانیسم‌های حاکمیتی و مدیریتی که شامل پیوند های افقی و عمودی هستند شناسایی می‌شوند. با در نظر گرفتن رشد روابط حاکمیتی جدید، مفاهیمی را در خصوص نقش حاکمیت شرکت پیشگام ارائه می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Emerging Roles of Lead Buyer Governance for Sustainability Across Global Production Networks

Abstract

Global production networks (GPNs) connect multiple producers involved in fragmented manufacturing processes. Major brands and retailers, considered as lead frms, are under increasing pressure to ensure products made through GPNs are produced sustainably. Theories of governance developed to understand dynamics in outsourced production can provide insight into this issue. However, these theories and related empirical research have often focused on relationships between lead frms and upper-tier suppliers. When manufacturing involves multiple fragmented stages, understanding the role of lead frms becomes more difcult. This article considers new governance roles that lead frms, as buyers, are playing when attempting to promote sustainable practices across all stages of production for buyer-driven industries. The focus is exploring the nature of new governance approaches which lead frms have developed in order to address diverse sustainability challenges found within GPNs, particularly related to lower-tier suppliers. These approaches can involve lead frms working through vertical buyer–seller links or developing new horizontal relationships, which link lead frms with lower-tier suppliers and governance processes in these suppliers’ local productive systems. The fndings draw from feld research examining how top UK garment retailers provide governance to producers involved in creating cotton garments in India and a review of publicised policies and practices of these retailers related to promoting sustainable production. Five types of governance mechanisms that can involve vertical or horizontal links are identifed. Considering the growth of new governance relationships expands previous conceptions of the roles of lead frm governance.
دیدگاهتان را بنویسید