انجام تحقیق با استفاده از پرونده سلامت الکترونیک

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 13

تعداد کلمات : 4300

مجله : Journal of Nursing Administration

انتشار : 2009

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
18 سپتامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1775 بازدید
9,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:انجام تحقیق با استفاده از پرونده سلامت الکترونیک در سیستم‌های چند بیمارستانی: اهمیت هماهنگی معنایی برای مدیران

چکیده

 مدیران نقش عمده‌ای در انتخاب و مدیریت استفاده از پرونده سلامت الکترونیک (EHR) ایفا می‌کنند. سیاست‌های ثبت و مستند سازی و تغییرات پرونده سلامت الکترونیک (EHR) تأیید شده توسط مدیران، بر توانایی استفاده از داده‌های بالینی برای تحقیقات تأثیر می‌گذارد. این مقاله به بررسی چالش‌هایی می‌پردازد که می‌توان از طریق آگاهی از اثرات سفارشی سازی، تغییرات در سیاست‌ها و کیفیت مستند سازی و ویژگی‌های رابط کاربری، از این چالش‌ها اجتناب کرد. راه حل‌های ارائه شده به مدیران در اجتناب از این چالش‌ها و ارتقای هماهنگ سازی داده‌ها برای تحقیق و بهبود کیفیت کمک می‌کند(پرونده سلامت الکترونیک در سیستم‌های چندبیمارستانی).

استفاده از مؤلفه‌های داده‌های مربوط به پرونده سلامت الکترونیک برای اهدافی فراتر از مستند سازی بالینی، صدور صورت حساب و تجویز، یک شیوه به سرعت در حال رشد است (۱). افزایش تعداد مراکز تشکیل پرونده سلامت الکترونیک و چندین طرح سیاست گذاری ملی اخیر، موید این روند رو به رشد هستند. استفاده مناسب از اطلاعات سلامت الکترونیک بر اساس قانون فناوری اطلاعات سلامت برای سلامت بالینی و اقتصادی (HITECH) مستلزم استفاده از پرونده‌های سلامت الکترونیک و فناوری‌های مرتبط برای بهبود کیفیت، ایمنی و کارایی درمان بیمار، افزایش مشارکت بیماران و خانواده‌ها، بهبود هماهنگی درمان و اطمینان از آموزش مسائل مربوط به حریم خصوصی و امنیت برای اطلاعات سلامت شخصی (۲) می‌باشد. به علاوه، موسسه پزشکی، یک سیستم سلامت یادگیری را پیشنهاد کرده است که در آن ما از اطلاعات بیمار و مراقبت‌های درمانی برای تحقیق و بهبود مستمر سلامت و مراقبت‌های درمانی استفاده می‌کنیم (۳)(پرونده سلامت الکترونیک در سیستم‌های چندبیمارستانی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Conducting Research Using the Electronic Health Record Across Multi-Hospital Systems: Semantic Harmonization Implications for Administrators

Abstract

Administrators play a major role in choosing and managing the use of the electronic health record (EHR). The documentation policies and EHR changes enacted or approved by administrators affect the ability to use clinical data for research. This article illustrates the challenges that can be avoided through awareness of the consequences of customization, variations in documentation policies and quality, and user interface features. Solutions are posed that assist administrators in avoiding these challenges and promoting data harmonization for research and quality improvement. Using data elements from the electronic health record (EHR) for purposes beyond clinical documentation, billing, and administration is a rapidly growing practice (1). The increasing number of EHR installations and several recent national policy initiatives have supported this trend. Meaningful use of electronic health information, mandated by the Health Information Technology for Economic and Clinical Health (HITECH) Act, involves using EHR and related technology to improve quality, safety and efficiency of patient care; engage patients and families; improve care coordination; and ensure adequate privacy and security for personal health information (2). Further, the Institute of Medicine proposed a learning health system in which we use patient and health care information for research and continuous improvement in health and healthcare (3).
    دیدگاهتان را بنویسید