ازمکان به فضای مجازی : پیکر بندی پشتیبانی از دانشجو برای آموزش از راه دور

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 35

تعداد کلمات : 7500

مجله : Student support services in open, distance and flexible education

انتشار : 2014

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
14 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1501 بازدید
11,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ازمکان به فضای مجازی : پیکر بندی پشتیبانی از دانشجو  برای آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی در عصر دیجیتال

 چکیده

 این مقاله به بررسی تأثیر فناوری‌های دیجیتال بر روی پشتیبانی دانشجو در آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی با استناد بر یک نمونه دانشگاه آزاد انگلستان می‌پردازد. مقاله حاضر با ارائه یک چشم انداز و دیدگاه تاریخی در خصوص استفاده از فناوری‌ها در یادگیری به مدت چندین قرن، استدلال می‌کند که پارادایم غالب جغرافی-که ساختارهایی را برای خدمات پشتیبانی دانشجو در آموزش از راه دور نسل دوم تعریف کرده است- در حال حاضر در زمینه‌های آموزش الکترونیکی و از راه دور دیجیتالی با کارایی‌های قوی‌تر طراحی یادگیری استفاده شده است. مقاله حاضر به طور مفصل، مسئله ترک تحصیل دانشجو به عنوان یک چالش اصلی برای پشتیبانی از دانشجویان در آموزش از راه دور و آموزش الکترونیکی را بررسی می‌کند و استدلال می‌کند که مأموریت آموزشی و نه شیوه ارائه خدمات، محرک توضیحی و روشنگر قوی است. این مقاله پیشنهاد می‌کند که پشتیبانی از دانشجو اکنون باید به صورت تلفیقی با آموزش و ارزیابی درک شود نه به صورت سازمان یافته از نظر ساختاری و حرفه‌ای.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: From Place to Virtual Space: Reconfiguring Student Support for Distance and E-Learning in the Digital Age

Abstract

This article examines the impact of digital technologies on student support in distance and e-learning, drawing on the case of Open University UK. Giving a historical perspective on the use of technologies in learning over many centuries, it argues that the dominant paradigm of geography -which has defined the structures for student support services in second generation distance education- has now been overtaken in digital distance and e-learning contexts by the more powerful affordances of learning design. The article examines in detail the issue of student drop-out as the major challenge for student support in distance and e-learning, and argues that educational mission, not mode of delivery, is the more powerful explanatory driver. The article proposes that student support should now be understood as integrated with teaching and assessment, not separately organised structurally and professionally.

 

    دیدگاهتان را بنویسید