مروری بر مدیریت درآمد: تعمیم‌ها و پیشرفت‌های اخیر در کاربردهای صنعتی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 34

تعداد کلمات : 15000

مجله : Journal of Hospitality and Tourism Management

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
1 ژانویه 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1121 بازدید
27,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مروری بر مدیریت درآمد: تعمیم‌ها و پیشرفت‌های اخیر در کاربردهای صنعتی

 چکیده

مدیریت درآمد که از جا به جایی هوایی مسافر سرچشمه می گیرد، طی دهه های گذشته به یک چارچوب روش شناختی کلی و ضروری تبدیل شده است که شامل تکنیک هایی برای مدیریت فعال تقاضا و بهبود بیشتر سود شرکت ها در بسیاری از صنایع مختلف است. این مقاله دومین و آخرین بخش از مجموعه مقالاتی است که به بررسی تحولات علمی و دستاوردهای مدیریت درآمد در ۱۵ سال گذشته می پردازد. بخش اول بر پیشرفت‌های روش‌شناختی کلی در رابطه با نظریه مبتنی بر انتخاب و روش‌های کنترل در دسترس بودن در طول زمان متمرکز بود. در این بخش دوم، برخی از مهم‌ترین تعمیم‌های تنظیم استاندارد مدیریت درآمد را مورد بحث قرار می‌دهیم: نوآوری‌های محصول (محصولات غیر شفاف و محصولات انعطاف‌پذیر)، ارتقا، رزرو بیش از حد، شخصی‌سازی و ریسک‌گریزی. علاوه بر این، برای نشان دادن استفاده گسترده از مدیریت درآمد، ما برنامه‌های مهم صنعت فراتر از حمل‌ونقل هوایی مسافر را بررسی می‌کنیم که در طول سال‌ها مورد توجه علمی قرار گرفته‌اند، که شامل محموله هوایی، هتل، اجاره خودرو، تحویل حضوری در منزل و تولید می‌شود. ما چالش‌های خاص مربوط به مدیریت درآمد هر صنعت را بررسی می‌کنیم و مشارکت‌های کلیدی را از منابع به تصویر می‌کشیم. ما مقاله را با چند جهت برای تحقیقات آتی به پایان می رسانیم(پیشرفت‌های اخیر در کاربردهای صنعتی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: A review of revenue management: Recent generalizations and advances in industry applications

Abstract

 Originating from passenger air transport, revenue management has evolved into a general and indispensable methodological framework over the last decades, comprising techniques to manage demand actively and to further improve companies’ profits in many different industries. This article is the second and final part of a paper series surveying the scientific developments and achievements in revenue management over the past 15 years. The first part focused on the general methodological advances regarding choice-based theory and methods of availability control over time. In this second part, we discuss some of the most important generalizations of the standard revenue management setting: product innovations (opaque products and flexible products), upgrading, overbooking, personalization, and risk-aversion. Furthermore, to demonstrate the broad use of revenue management, we survey important industry applications beyond passenger air transportation that have received scientific attention over the years, covering air cargo, hotel, car rental, attended home delivery, and manufacturing. We work out the specific revenue management-related challenges of each industry and portray the key contributions from the literature. We conclude the paper with some directions for future research.