عنوان فارسی مقاله:عوامل موثر بر قصد خرید مجدد چای ارگانیک در میان مصرف کنندگان هزاره: یک مطالعه تجربی
چکیده
هدف این مطالعه شناسایی عواملی است که بر قصد مصرف کنندگان برای خرید مجدد چای ارگانیک در یک کشور در حال توسعه مانند بنگلادش تأثیر می گذارد. این مطالعه نظریه محرک-ارگانیسم-پاسخ (SOR) را اتخاذ کرد که از هفت سازه به عنوان پیش بینی کننده قصد خرید مجدد استفاده می کند. این یک مطالعه کمی و تجربی است که از روش های پیمایش مقطعی استفاده می کند. روش نمونهگیری آسان برای جمعآوری دادهها از ۳۴۰ پاسخدهنده جوان که بین اکتبر تا نوامبر ۲۰۲۱ از سوپرمارکتهای داکا بازدید کردند، استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل دادههای اولیه بهدستآمده، از رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد. یافتهها نشان داد که رضایت محصول، ارزشهای درک شده و اعتماد به برند پیشبینیکننده قصد خرید مجدد هستند. با کمال تعجب، ما متوجه نشدیم که تلاشهای تبلیغاتی بر قصد خرید مجدد تأثیر بگذارد. این مطالعه همچنین کیفیت غذا و کیفیت اطلاعات را به عنوان مقدمات ارزش درک شده و رضایت محصول شناسایی کرد، در حالی که سوابق اعتماد به برند رضایت محصول، کیفیت غذا، تصویر برند، کیفیت اطلاعات و تلاش تبلیغاتی بود. این مطالعه پیامدهای نظری و سیاستی متعددی را برای بهبود قصد خرید مجدد چای ارگانیک در زمینه اقتصادهای نوظهور مانند بنگلادش پیشنهاد کرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.