کسب وکار خانوادگی و مدیریت ریسک: دیدگاه‌های کارآفرینان

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 8400

مجله : THE INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS & MANAGEMENT

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 می 2022
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1268 بازدید
35,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:کسب وکار خانوادگی و مدیریت ریسک: دیدگاه‌های کارآفرینان بنگاه های کوچک و متوسط در اندونزی

 چکیده

  هدف این مطالعه بررسی ریسک‌های خاص در شرکت‌های کوچک و متوسط ​​خانوادگی (SMEs) و توضیح نحوه مدیریت این ریسک‌ها برای حفظ و گسترش است. در اندونزی، کسب و کار خانوادگی حدود ۹۵ درصد از کل مشاغل را تشکیل می دهد و حدود ۸۰ درصد به اقتصاد کشور کمک می کند. SMEها تقریباً ۵۷٫۸ درصد به تولید ناخالص داخلی کشور کمک می کنند. مدیریت ریسک چالش هایی را برای بقای کسب و کار خانوادگی ایجاد می کند، زیرا اعضای خانواده اقداماتی را برای ریسک انجام نمی دهند. ارزیابی ریسک دشوار است و کسب‌وکارهای خانوادگی توانایی تعیین اولویت‌های مدیریت ریسک، از جمله فرآیندهای بررسی مدیریت ریسک برای ارزیابی ریسک را ندارند، در نتیجه منجر به شکست کسب‌وکار خانوادگی می‌شود. با استفاده از رویکرد مطالعه موردی، مصاحبه‌های عمیق نیمه ساختاریافته در هفت شرکت کوچک و متوسط ​​خانواده متشکل از پانزده مطلع انجام شد. علاوه بر این، یک بحث گروهی متمرکز متشکل از سه متخصص برای تأیید مجدد یافته‌های حاصل از مصاحبه‌ها، مشاهدات و یادداشت‌های میدانی انجام می‌شود. این تحقیق خطرات خاص و نحوه استراتژی صاحبان خانواده را برای محافظت در برابر این خطرات مانند کمبود جریان نقدی، اختلال عملکرد، ضعف فرهنگی، ناهماهنگی، شکست کارآفرینی بین نسلی، عدم اطمینان سیاسی، و غیرحرفه‌ای بودن شناسایی کرد. درک این خطرات و تصمیمات استراتژیک آنها که در این تحقیق توضیح داده شده است، می تواند صاحبان خانواده و متخصصان کلیدی غیرخانوادگی را قادر سازد تا دست به دست هم بدهند تا ریسک های کسب و کار خانوادگی را با هم رونق دهند. در این مطالعه راه های بیشتری برای تحقیق در مورد مدیریت ریسک کسب و کار خانوادگی نیز پیشنهاد شده است(کسب وکار خانوادگی و مدیریت ریسک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Family Business and Risk Management: Perspectives of SMEs Entrepreneurs in Indonesia

Abstract

 This study aims to explore the specific risks in family small-medium enterprises (SMEs) and explain how they manage these risks to sustain and expand. In Indonesia, family business composes around 95 percent of all businesses and contributes about 80 percent to the country’s economy. SMEs contribute approximately 57.8 percent to the nation’s gross domestic product. Risk management poses challenges to the family business’s survival, as family members do not take actions on risk. The assessment of risk is difficult and family businesses lack the ability to determine risk management priorities, including risk management review processes to evaluate risk, thus leading to family business failures. Applying the case study approach, in-depth semi-structured interviews were conducted in seven family SMEs comprising fifteen informants. Additionally, a focus group discussion consisting of three experts is conducted to reaffirm the findings from the interviews, observations, and field notes. The research identified the specific risks and how the family owners strategize to safeguard against these risks such as cash flow deficiency, operations dysfunction, cultural frailty, disharmony, transgenerational entrepreneurship failure, political uncertainty, and unprofessionalism. Comprehending these risks and their strategic decisions elucidated in this research could enable the family owners and key non-family professionals to work hand-in-hand to thrive over the family business risks together. Further avenues of research regarding family business risk management are also suggested in this study.