چالش‌های کسب و کار برای اینترنت اشیا: مراقبت‌های خانگی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 32

تعداد کلمات : 11000

مجله : http://text2fa.ir/wp-content/uploads/Text2fa.ir-BUSINESS-CHALLENGES-FOR-INTERNET-OF-THINGS-1.pdf

انتشار : 2015

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
14 ژوئن 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1525 بازدید
32,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:بررسی چالش‌های کسب و کار برای اینترنت اشیا: یافته‌های حاصل از مراقبت‌های خانگی به صورت الکترونیکی، کنترل دسترسی هوشمند، شهرها و خانه‌های هوشمند

 چکیده و بخشی از مقدمه

خدمات مبتنی بر اینترنت اشیا (IoT) و ارتباطات ماشین به ماشین به طور فعالانه‌ای برای صنایع مختلف پیشنهاد می‌شوند. طیف وسیعی از طرح‌ها و برنامه‌ها برای شهرهای هوشمند، خانه‌های هوشمند و سیستم‌های انرژی هوشمند ارائه شده است. با این حال حتی با پیشرفت‌ها در فناوری جدید و حجم زیادی از سرمایه‌ها، بیشتر این خدمات در مقیاس بزرگ به کار گرفته نمی‌شوند. نوآوری نه تنها برای راه حل‌های فنی نیاز می‌باشند بلکه برای مدل‌های کسب و کار و شیوه همکاری کاربران نیاز است. در این مقاله، تعدادی از پروژه‌ها در شهرهای هوشمند، خانه‌های هوشمند و سیستم‌های انرژی ارائه شده و با برخی نمونه‌های موفق مقایسه می‌شوند که در آن مفاهیم IoT و M2M استفاده شده‌اند. هم چنین یک تجزیه تحلیل برای مزایا و ارزش‌های شناسایی شده برای خدمات مختلف IoT ارائه می‌شود از جمله صرفه جویی در هزینه ارائه خدمات و سهولت استفاده برای کاربران نهایی. هم چنین به بررسی این موضوع پرداخته می‌شود که چگونه عوامل محرک نظیر پیشرفت در استفاده از منابع با عدم اشتیاق کاربران برای تسهیم یک پلاتفرم خدماتی، وترس از دست دادن کنترل خود بر مشتریان از بین می‌روند. مثال‌ها نشان می‌دهند که چگونه مدل‌های کسب و کار تغییر می‌یابند و یا چگونه باید تغییر کنند. وجود هم زمان خدمات از بخش‌های موازی و در چارچوب یک بخش در این مقاله مطالعه شده و با یک مورد راه حل‌های رقابتی برای یک خدمات مشابه مقایسه می‌شود (پارکینگ سیار). کاربرد فناوری جدید مستلزم تغییراتی در سازمان دهی کاربران می‌باشد. این مقاله به بررسی و آشکار سازی اهمیت پایین برخی از عوامل و نماینده‌های سنتی نظیر عرضه کننده‌های ارتباطی در خدمات رسانی هنگام پذیرش IOT و M2M می‌پردازد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: BUSINESS CHALLENGES FOR INTERNET OF THINGS: FINDINGS FROM E-HOME CARE, SMART ACCESS CONTROL, SMART CITIES AND HOMES

Abstract

Services based on the Internet of Things (IoT) and Machine to Machine (M2M) communications are actively being proposed for several industries. A lot of initiatives are presented for smart cities, smart homes and smart energy systems. But even with advances in new technology and substantial amount of research funding, most of these services are not deployed on a large scale. Innovation is not needed only for the technical solutions but also for the business models and how actors cooperate. In this paper, a number of projects on smart cities, smart homes and energy systems are presented and compared with some successful cases where new IoT and M2M concepts have been applied. Also, an analysis in presented for the benefits and values that can be identified for different IoT services, including cost saving in service provisioning and ease of use for end-users. It is also studied how drivers, such as improvement in resource utilization, are often hampered by the unwillingness of traditional actors to share a service platform, afraid of losing control over their customers. Examples show how the business models changed or need to be changed. The co-existence of services from parallel sectors and within the same sector is studied in this paper and further compared with a case of competing solutions for the same service (mobile parking). The application of new technology entails changes in the organization of actors; this paper reveals the decreased relevance of some traditional actors, like communication providers, in the service delivery when IoT and M2M solutions are adopted.
    دیدگاهتان را بنویسید