عنوان فارسی مقاله:کیفیت تعامل معلم-دانش آموز و رشد شناختی و علمی کودکان چینی: دیدگاههای جدید از مدل سازی رشد گام به گام
چکیده
این مطالعه طولی با استفاده از مدل رشد گام به گام به بررسی چگونگی کیفیت تعامل معلم و کودک در رشد تحصیلی و شناختی کودکان در یک نمونه تصادفی طبقه بندی شده از کودکان چینی کمک کرده است. دادهها در مورد کیفیت تعامل معلم و کودک در کلاس (سه حوزه سیستم نمره گذاری ارزیابی کلاس: پشتیبانی عاطفی، سازمان دهی کلاس و پشتیبانی آموزشی) و نتایج کودک (خواندن چینی، واژگان بومی، ریاضیات و عملکرد اجرایی) سه بار (T1، T2 و T3) در طول K2 تا K3 سال جمع آوری شد. یافتهها نشان داد که نمره پشتیبانی آموزشی (IS) در ترم دوم مهد کودک (T1، K2-2) به میزان قابل توجهی به سطح اولیه واژگان، ریاضیات و عملکردهای اجرایی کودکان K2-2 پیش دبستانی مربوط است. از همه مهمتر، IS رشد ریاضی کودکان پیش دبستانی را طی مراحل ۱ (K2-2 تا K3-1) و ۲ (K3-1 تا K3-2) پیش بینی کرده و رشد عملکرد اجرایی را در مرحله ۲ (K3-1 تا K3-2) پیش بینی کرده است. یافتهها در چارچوب سیاستها و شیوههای آموزش کودک در اوایل دوران کودکی، و همچنین محدودیتها و دستورالعملهای آینده تحقیق بحث شده است(کیفیت تعامل معلم-دانش آموز).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.