عنوان فارسی مقاله:چه عاملی تعیین کننده کیفیت خدمات دولت در امارات متحده عربی است؟ ارائه یک چارچوب
چکیده
پذیرش سریع و روز افزون تراکنشها و معاملات آنلاین در مقیاس جهانی منجر به این مسئله شده است تا دولتها طیف وسیعی ازخدمات آنلاین را به مردم ارائه کنند. تجربه موفق راه اندازی سرویسها و درگاههای دولت الکترونیک از جمله درگاهها و سرویسهای تراکنش در کشورهای صنعتی موجب شده است تا امارات متحده از مدلهای مشابه برای طیف وسیعی از نهاد های خدمات عمومی، الگوبرداری کند. اگرچه در حال حاضر منابع و مطالعات متعددی در زمینه ابعاد مختلف کارایی، اثر بخشی و رضایت مشتری با توجه به خدمات دولت الکترونیک وجود دارد، اکثریت چارچوبهای تحلیلی و مدلهای تحلیلی در چارچوب شرایط اجتماعی و فرهنگی خلیج فارس و محیط کسب و کار آن طراحی نمیشود. هدف این مطالعه، شناسایی و ارائه چارچوبی در زمینه عوامل مؤثر بر کیفیت خدمات الکترونیک است که امروزه توسط وزارت امور داخله امارات ارائه میشود. از آن جا که این خدمات به طور مداوم ارائه میشوند، تاکید اصلی بر مدل نظری و مکانیسمهایی است که از طریق آن این خدمات را میتوان پذیرش کرده و بهبود بخشید(کیفیت خدمات دولت در امارات).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.