عنوان فارسی مقاله:بررسی عوامل موثر بر قصد یادگیرندگان آموزش از راه دور و باز برای استفاده از آزمایشگاه مجازی
چکیده
آزمایشگاهها، که جزء لاینفک آموزش در رشتههایی هستند که نیاز به آموزش و کاربرد عملی دارند، اکنون میتوانند با استفاده از فناوریهای جدید ارائه شوند و فعالیتهای کاربردی را میتوان از راه دور انجام داد. در این مطالعه، آزمایشگاههای مجازی (VL) مورد بحث قرار گرفته و عوامل مؤثر بر قصد دانش آموزان برای استفاده از VL مورد بررسی قرار گرفته است. این مطالعه در برنامههای آزمایشگاهی تجزیه و تحلیل مدار در یک دوره کاردانی دانشگاه از راه دور در ترکیه انجام شد. در این مطالعه، که از رویکرد طراحی پی در پی اکتشافی استفاده میکرد، قصد فراگیران برای استفاده از VL در چارچوب مدل پذیرش فناوری (TAM) مورد بررسی قرار گرفت. تجزیه و تحلیل محتوا برای تجزیه و تحلیل دادههای کیفی و مدل معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی برای تجزیه و تحلیل دادههای کمی استفاده شد. در نتیجه مطالعه، مدل تحقیقاتی مبتنی بر TAM یک چارچوب مفهومی مفید برای درک و توضیح اهداف استفاده از آزمایشگاه مجازی فراگیران است. نتایج این مطالعه مؤسسات را برای ادغام مؤثر VL ها در فرایند آموزش و افزایش و انتشار استفاده از VL توسط فراگیران راهنمایی میکند(یادگیرندگان آموزش از راه دور).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.