یادگیری برنامه ی آموزشی

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 19

تعداد کلمات : 5700

مجله : Learning and Individual Differences

انتشار : 2016

ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : ب نازنین 12

تاریخ انتشار
12 آوریل 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1280 بازدید
20,000 تومان

 عنوان فارسی مقاله: یادگیری برنامه ی آموزشی

 چکیده

انسان‌ها و حیوانات زمانی بهتر یاد می‌گیرند که مثال‌هایی به طور سازمان دهی شده و به شکلی معنی دار (نه به طور تصادفی) به آن‌ها ارائه شود که به تدریج این مثال‌ها موجب شفاف‌تر شدن تدریجی مفاهیم پیچیده شود. در این جا ما با این راهبردهای آموزشی در زمینه یادگیری ماشینی آشنا شده و آن‌ها را یادگیری برنامه آموزشی می‌نامیم. در مطالعات تحقیقاتی اخیر، سختی آموزش در حضور معیارهای آموزشی غیر محدب (برای شبکه‌های عصبی تصادفی و قطعی عمیق)، ما به بررسی آموزش برنامه درسی در شرایط مختلف می‌پردازیم. آزمایشات نشان می‌دهند که پیشرفت‌های قابل توجهی را می‌توان در زمینه تعمیم و کلیت بخشی حاصل کرد. فرضیه ما این است که آموزش برنامه درسی هم بر روی سرعت همگرایی فرایند آموزشی به میزان حداقل اثر داشته و هم در حضور معیارهای غیر محدب، بر روی کیفیت کمینه محلی اثر دارد. آموزش برنامه درسی یک شکل ویژه از روش مستمر است (یک راهبرد عمومی برای بهینه سازی جهانی توابع غیر محدب است).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

TITLE: Curriculum Learning

Abstract

 

Humans and animals learn much better when the examples are not randomly presented but organized in a meaningful order which illustrates gradually more concepts, and gradually more complex ones. Here, we formalize such training strategies in the context of machine learning, and call them “curriculum learning”. In the context of recent research studying the difficulty of training in the presence of non-convex training criteria (for deep deterministic and stochastic neural networks), we explore curriculum learning in various set-ups. The experiments show that significant improvements in generalization can be achieved. We hypothesize that curriculum learning has both an effect on the speed of convergence of the training process to a minimum and, in the case of non-convex criteria, on the quality of the local minima obtained: curriculum learning can be seen as a particular form of continuation method (a general strategy for global optimization of nonconvex functions).

 
    دیدگاهتان را بنویسید