light box
امتیاز 2.58 IDEA برای تحول آموزش عالی: مروری بر روند ها و چالش های فعلی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21
تعداد کلمات : 7800
مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning
انتشار : 2021
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:IDEA برای تحول آموزش عالی: مروری بر روند ها و چالش های فعلی

 چکیده

  تأثیر غیرمنتظره اخیر همه گیری جهانی بر آموزش عالی باعث شده است که دانشگاهها ، دولتها ، دانشجویان و معلمان همه اجزای سیستمهای موجود ، از جمله نحوه موثرتر و کارآمدتر در استفاده از فناوریهای آموزشی را مورد بررسی مجدد قرار دهند. ما مشاهده کرده ایم که جابجایی کلاسها بصورت آنلاین – چه ترکیبی و چه به صورت آنلاین – می تواند به سرعت انجام شود ، اما گزارشات اولیه تغییرات گسترده ای در کیفیت ، پذیرش ، تکمیل و یادگیری را نشان می دهد. بنابراین ، بررسی ادبیات تحقیقاتی موجود در مورد نوآوری ها و شیوه های آموزشی که از فناوری استفاده می کنند ، مهم است. برای درک این وضعیت پیچیده ، مطالعه حاضر روندها و چالش های تکنولوژیکی ، سازمانی و آموزشی فعلی را با استفاده از یک طرح اکتشافی در سه مرحله بررسی می کند. در مرحله اول ، مرور منابع علمی و خاکستری انجام شد و ۱۴ روند مورد علاقه را مشخص کرد. این روندها در بحث کارگاهی و مصاحبه بین متخصصان برجسته در زمینه آموزش عالی مورد استفاده قرار گرفت. مرحله دوم بر شناسایی ۱۰۸ ابتکار که نشان دهنده این روندها بود متمرکز شد. در نهایت ، ۳۰ مورد از این موارد به عنوان مواردی برای اکتشاف بیشتر در مرحله سه انتخاب شدند. با استفاده از تجزیه و تحلیل موضوعی ، ۳۰ مورد در ۱۲ موضوع اصلی جمع آوری شد که نشان دهنده شیوه های نوآورانه ای است که منجر به توسعه چارچوب IDEAS به عنوان نشانه ای در نقشه راه آموزش نسل بعدی برای تغییر آموزش عالی شد. IDEAS در بحث همراه با مثالها و روشهای کاربرد آن در زمینه های آموزش عالی ارائه شده است(IDEA برای تحول آموزش عالی).

Title: IDEAS for Transforming Higher Education: An Overview of Ongoing Trends and Challenges

Abstract

 The recent unexpected impact of the global pandemic on higher education has caused universities, governments, students, and teachers to reexamine all components of existing systems, including how to become more effective and efficient in using technologies for education. We have seen that moving classes online—either blended or fully online—can be done rapidly, but early reports show huge variations in quality, acceptance, completion, and learning. Thus, it is important to examine the existing research literature on pedagogical innovations and practices that use technologies. To understand this complex situation, the present study examines the current technological, organisational, and pedagogical trends and challenges using an exploratory design carried out in three stages. In stage one, a literature review of the academic and grey literature was conducted, identifying 14 trends of interest. These trends were used in a workshop and interview discussion between leading experts in the higher education field. Stage two focused on identifying 108 initiatives that represent these trends. Finally, 30 of these were selected as cases for further exploration in stage three. Using thematic analysis, the 30 cases were condensed into 12 main themes that represent the innovative practices that led to development of the IDEAS framework as a signpost on the roadmap of next-generation pedagogy for transforming higher education. IDEAS is presented in the discussion alongside examples and ways to apply it in higher education contexts.

    دیدگاهها بسته است.

    محصولات مشابه
    تأثیر تصمیم گیری استراتژیک بر عملکرد سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تولید مثل در دوران شیردهی گاوهای شیری: ادغام جنبه های تغذیه ای کنترل
    خـریـد محـصـول
    مدیریت سرمایه در گردش و سن مدیرعامل
    خـریـد محـصـول
    تأثیر حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی بر عدم تقارن اطلاعات
    خـریـد محـصـول
    ساختار سرمایه و عملکرد شرکت: شواهدی از آلمان تحت پذیرش IFRS
    خـریـد محـصـول
    قوانین مالی ناکارآمد؟ تأثیر استانداردهای حسابداری بخش عمومی بر بودجه، کارایی و پاسخگویی
    خـریـد محـصـول
    طراحی پنجره دفاتر با تهویه طبیعی در اقلیم مدیترانه از نظر عملکرد CO2 و آسایش حرارتی
    خـریـد محـصـول
    رضایت از زندگی، بهزیستی ذهنی و مهارت های عملکردی در سالمندان
    خـریـد محـصـول
    تأثیر بانکداری الکترونیک بر سودآوری بانک های تجاری در نیجریه (۲۰۱۱-۲۰۱۸)
    خـریـد محـصـول
    حاکمیت شرکتی و مدیریت سود بانک‌های پول سپرده در نیجریه
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا