IDEA برای تحول آموزش عالی: مروری بر روند ها و چالش های فعلی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 21

تعداد کلمات : 7800

مجله : International Review of Research in Open and Distributed Learning

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
5 نوامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1153 بازدید
34,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:IDEA برای تحول آموزش عالی: مروری بر روند ها و چالش های فعلی

 چکیده

  تأثیر غیرمنتظره اخیر همه گیری جهانی بر آموزش عالی باعث شده است که دانشگاهها ، دولتها ، دانشجویان و معلمان همه اجزای سیستمهای موجود ، از جمله نحوه موثرتر و کارآمدتر در استفاده از فناوریهای آموزشی را مورد بررسی مجدد قرار دهند. ما مشاهده کرده ایم که جابجایی کلاسها بصورت آنلاین – چه ترکیبی و چه به صورت آنلاین – می تواند به سرعت انجام شود ، اما گزارشات اولیه تغییرات گسترده ای در کیفیت ، پذیرش ، تکمیل و یادگیری را نشان می دهد. بنابراین ، بررسی ادبیات تحقیقاتی موجود در مورد نوآوری ها و شیوه های آموزشی که از فناوری استفاده می کنند ، مهم است. برای درک این وضعیت پیچیده ، مطالعه حاضر روندها و چالش های تکنولوژیکی ، سازمانی و آموزشی فعلی را با استفاده از یک طرح اکتشافی در سه مرحله بررسی می کند. در مرحله اول ، مرور منابع علمی و خاکستری انجام شد و ۱۴ روند مورد علاقه را مشخص کرد. این روندها در بحث کارگاهی و مصاحبه بین متخصصان برجسته در زمینه آموزش عالی مورد استفاده قرار گرفت. مرحله دوم بر شناسایی ۱۰۸ ابتکار که نشان دهنده این روندها بود متمرکز شد. در نهایت ، ۳۰ مورد از این موارد به عنوان مواردی برای اکتشاف بیشتر در مرحله سه انتخاب شدند. با استفاده از تجزیه و تحلیل موضوعی ، ۳۰ مورد در ۱۲ موضوع اصلی جمع آوری شد که نشان دهنده شیوه های نوآورانه ای است که منجر به توسعه چارچوب IDEAS به عنوان نشانه ای در نقشه راه آموزش نسل بعدی برای تغییر آموزش عالی شد. IDEAS در بحث همراه با مثالها و روشهای کاربرد آن در زمینه های آموزش عالی ارائه شده است(IDEA برای تحول آموزش عالی).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: IDEAS for Transforming Higher Education: An Overview of Ongoing Trends and Challenges

Abstract

 The recent unexpected impact of the global pandemic on higher education has caused universities, governments, students, and teachers to reexamine all components of existing systems, including how to become more effective and efficient in using technologies for education. We have seen that moving classes online—either blended or fully online—can be done rapidly, but early reports show huge variations in quality, acceptance, completion, and learning. Thus, it is important to examine the existing research literature on pedagogical innovations and practices that use technologies. To understand this complex situation, the present study examines the current technological, organisational, and pedagogical trends and challenges using an exploratory design carried out in three stages. In stage one, a literature review of the academic and grey literature was conducted, identifying 14 trends of interest. These trends were used in a workshop and interview discussion between leading experts in the higher education field. Stage two focused on identifying 108 initiatives that represent these trends. Finally, 30 of these were selected as cases for further exploration in stage three. Using thematic analysis, the 30 cases were condensed into 12 main themes that represent the innovative practices that led to development of the IDEAS framework as a signpost on the roadmap of next-generation pedagogy for transforming higher education. IDEAS is presented in the discussion alongside examples and ways to apply it in higher education contexts.