عنوان فارسی مقاله:نقش میانجی کیفیت رابطه در پیوند بین کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتری
چکیده
این مطالعه اولین تلاش برای رویکرد به کیفیت روابط دانشگاه و کسب و کار بر اساس تئوری بازاریابی رابطه مند و آزمون نقش واسطهای این مفهوم در تأثیر کیفیت خدمات درک شده (PSQ) بر وفاداری مشتریان شرکتی است. ترکیبی از ابزار مصاحبه آنلاین و عمیق برای جمع آوری دادهها از ۴۸۶ شرکت استفاده شد. برآورد مدل ساختاری و آزمون فرضیهها از طریق مدل سازی معادلات ساختاری انجام شد. یافتههای تحقیق تجربی ما در زمینه تحقیق در رابطه دانشگاه-تجارت در شهر هوشی مین، ویتنام مشخص کرده است که PSQ نه تنها تأثیر مستقیمی بر وفاداری مشتریان شرکتی دارد، بلکه تأثیر بسیار قویتری بر وفاداری مشتریان از طریق واسطه گری کیفیت رابطه (RQ) دارد. نتایج فعلی حاکی از آن است که با توجه به PSQ یکسان، کیفیت روابط بهتر احتمالاً مشتریان وفادار بیشتری را القا میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.