شاخص ها ، رتبه بندی و اقتصاد سیاسی تولید دانشگاهی یا آکادمیک در حقوق بین الملل

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 10

تعداد کلمات : 4700

مجله : Leiden Journal of International Law

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
3 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1153 بازدید
19,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:شاخص ها ، رتبه بندی و اقتصاد سیاسی تولید دانشگاهی   یا آکادمیک در حقوق بین الملل

 چکیده

 رتبه بندی و شاخص‌ها مدتی است که با ما هستند و به طور فزاینده‌ای مورد توجه حقوق بین الملل قرار گرفته‌اند. به همین ترتیب، آن‌ها مدتی است که به عنوان ژورنال در LJIL هستند. “ضریب تأثیر” اصطلاحاً برجسته‌ترین ویژگی در صفحه وب LJIL است که توسط ناشر ارائه شده است. شاخص‌ها و رتبه بندی‌ها همچنان در حال انباشته شدن هستند. گسترش سلاح‌های هسته‌ای ممکن است نوعی انحراف از خوش بینی داشته باشد، که در زیر وجود دارد، اما، همانطور که روشن خواهد شد، من آن را به اشتراک نمی‌گذارم. افزایش تعداد فرماندهی شاخص‌ها و رتبه بندی‌ها روند ثابت و حالت تاریک تولید دانش را نشان می‌دهد. تولید دانش اخیراً در این صفحات یکی از موضوعات مورد بحث بوده است، به عنوان مثال سرمقاله عالی سارا کندال در زمینه تولید دانشگاهی و سیاست‌های گنجاندن مطالبی را ارائه کرده‌اند. منظور من از این کار ادامه دادن، با توجه به سایر جنبه‌های اقتصاد سیاسی تولید دانشگاهی بین المللی است. وقتی می گویم ما، منظورم این است که همدستی خود را، هم به عنوان یک پژوهشگر فردی و هم به عنوان یک عضو هیئت تحریریه، مطرح کنم. من از کلمه مشارکت برای انتقال یک اضطراب شخصی، و همچنین در نقش من به عنوان سردبیر استفاده می‌کنم، بنابراین بگذارید صریح بگویم: هیئت مدیره LJIL هیچ سیاستی در مورد رتبه بندی ندارد، و رتبه بندی هرگز در ژورنال بررسی مؤثر نکرده است. علاوه بر این، در حالی که من نمی‌توانم ادعا کنم که به عنوان یک LJIL به عنوان یک کل در مورد موضوع رتبه بندی یا هر موضوع دیگری صحبت می‌کنم، و اما من دقیقاً صدای مخالف در هیئت مدیره نیستم(اقتصاد سیاسی تولید دانشگاهی یا آکادمیک).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Indicators, Rankings and the Political Economy of Academic Production in International Law

Abstract

 Rankings and indicators have been with us for a while now, and have increasingly been objects of attention in international law. Likewise, they have been with the LJIL as a journal for a while now. Our so-called ‘impact factor’ is, to my untrained eye, the most prominent feature on the LJIL webpage hosted by our publisher.1 So this editorial is something of a rearguard action. The indicators and rankings, however, keep piling up. Proliferation may afford a perverse sort of optimism, about which below but, as will be clear, I do not share it. The increasing number and command of indicators and rankings reflects a consistent trend and a bleak mode of knowledge production. Knowledge production has been a topic in these pages recently, for instance Sara Kendall’s excellent editorial on academic production and the politics of inclusion.2 I mean to continue in that vein, with respect to other aspects of the political economy of the academic production of international law, especially at a nexus of publishing, scholarship and market practices. There is an undeniable element of nostalgia in what will follow, but I do not really mean to celebrate the publishing industry, status quo ante, that has put me in this privileged position to wax nostalgic. The academic publishing business is flawed. What we are preparing the way for is worse. When I say we, I mean to flag my complicity, both as an individual researcher and as an editorial board member. I use the word complicity to convey a personal anxiety, also in my role as editor, so let me be clear: the LJIL board has no policy concerning rankings, and rankings have never influenced review at the journal. Moreover, while I cannot claim to speak for the LJIL as a whole concerning the topic of rankings or any other matter, nor is mine exactly a dissenting voice on the board. The tone of this polemic is mine alone; the concern is not.