عنوان فارسی مقاله:نقش فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی در تأثیرگذاری بر قصد مشتری: چشماندازی از عصر نوظهور
چکیده
هدف این مطالعه بررسی فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی (SMMA) و تأثیر آنها بر نیات مصرفکننده (تداوم، مشارکت و خرید) است. این مطالعه همچنین نقش میانجی هویت اجتماعی و رضایت را تحلیل میکند. شرکت کنندگان در این مطالعه کاربران با تجربه دو پلتفرم رسانه اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام در پاکستان بودند. برای جمع آوری دادهها از پاسخ دهندگان از پرسشنامه خود ایفا استفاده شد. ما از یک انجمن آنلاین برای دعوت از کاربران فیس بوک و اینستاگرام برای تکمیل پرسشنامه در سامانه پرسشنامه آنلاین تعیین شده استفاده کردیم. دادهها از ۳۵۳ پاسخ دهنده جمع آوری شد و برای تجزیه و تحلیل دادهها از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد. نتایج نشان میدهد که SMMA ها تأثیر معنی داری بر نیات کاربران دارند. علاوه بر این، هویت اجتماعی رابطه بین فعالیتهای رسانههای اجتماعی و رضایت را تعدیل میکند و رضایت واسطه ارتباط بین فعالیتهای رسانههای اجتماعی و نیات کاربران است. این به بازاریابان کمک میکند که چگونه مشتریان را برای توسعه نیات خود جذب کنند. این اولین مطالعه جدید است که از SMMA برای پرداختن به اهداف کاربر با نقش شناسایی اجتماعی و رضایت در زمینه پاکستان استفاده میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.