نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در تأثیرگذاری بر قصد مشتری: چشم‌اندازی از عصر نوظهور

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 29

تعداد کلمات : 8600

مجله : Frontiers in Psychology

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
4 جولای 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2624 بازدید
72,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:نقش فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی در تأثیرگذاری بر قصد مشتری: چشم‌اندازی از عصر نوظهور

 چکیده

 هدف این مطالعه بررسی فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMMA) و تأثیر آن‌ها بر نیات مصرف‌کننده (تداوم، مشارکت و خرید) است. این مطالعه همچنین نقش میانجی هویت اجتماعی و رضایت را تحلیل می‌کند. شرکت کنندگان در این مطالعه کاربران با تجربه دو پلتفرم رسانه اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام در پاکستان بودند. برای جمع آوری داده‌ها از پاسخ دهندگان از پرسشنامه خود ایفا استفاده شد. ما از یک انجمن آنلاین برای دعوت از کاربران فیس بوک و اینستاگرام برای تکمیل پرسشنامه در سامانه پرسشنامه آنلاین تعیین شده استفاده کردیم. داده‌ها از ۳۵۳ پاسخ دهنده جمع آوری شد و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) استفاده شد. نتایج نشان می‌دهد که SMMA ها تأثیر معنی داری بر نیات کاربران دارند. علاوه بر این، هویت اجتماعی رابطه بین فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی و رضایت را تعدیل می‌کند و رضایت واسطه ارتباط بین فعالیت‌های رسانه‌های اجتماعی و نیات کاربران است. این به بازاریابان کمک می‌کند که چگونه مشتریان را برای توسعه نیات خود جذب کنند. این اولین مطالعه جدید است که از SMMA برای پرداختن به اهداف کاربر با نقش شناسایی اجتماعی و رضایت در زمینه پاکستان استفاده می‌کند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Role of Social Media Marketing Activities in Influencing Customer Intentions: A Perspective of a New Emerging Era

Abstract

 The aim of this study is to explore social media marketing activities (SMMAs) and their impact on consumer intentions (continuance, participate, and purchase). This study also analyzes the mediating roles of social identification and satisfaction. The participants in this study were experienced users of two social media platforms Facebook and Instagram in Pakistan. A self-administered questionnaire was used to collect data from respondents. We used an online community to invite Facebook and Instagram users to complete the questionnaire in the designated online questionnaire system. Data were collected from 353 respondents, and structural equation modeling (SEM) was used to analyze the data. Results show that SMMAs have a significant impact on the intentions of users. Furthermore, social identification mediates the relationship between social media activities and satisfaction, and satisfaction mediates the relationship between social media activities and the intentions of users. This will help marketers how to attract customers to develop their intentions. This is the first novel study that used SMMAs to address the user intentions with the role of social identification and satisfaction in the context of Pakistan.