عنوان فارسی مقاله:بررسی اثرات جهت گیری های کارآفرینانه، بازار و مدیریت دانش بر روی تولید پاک و مزیت رقابتی پایدار
چکیده
بنگاه ها و شرکت ها در واحد های اقتصادی، در بهبود توسعه پایدار نقش مهمی دارند. ولی، رویکردها و فعالیت های زیست محیطی این سازمانها مشخص کننده تاثیرات کوتاه مدت بر روی پایداری محیطی می باشد. با توجه به این، تولید بدون آلودگی علت اصلی حداقل سازی مصرف انرژی و مصرف منابع طبیعی علاوه بر کاهش سیستماتیک پسماندها و انتشار آلایندهها است. بنابراین، تشخیص راهکارهای راهبردی و استراتژیک برای تولید بدون آلودگی و متعاقب آن، رهبری شرکتها جهت رسیدن به به مزیت رقابتی پایدار زود تر از رقیبان مهم است. در این مطالعه به تجزیه تحلیل اثر محرکهای استراتژیک (گرایش کارافرینانانه، گرایش بازار و گرایش مدیریت دانش) روی تولید پاکتر و مزیت رقابتی پایدار می پردازیم(بررسی اثرات جهت گیری های کارآفرینانه). این مطالعه از ۱۷۷۴ بنگاه با اندازه کوچک و متوسط در جنوب برزیل در بخشهای صنعت، تجارت و خدمات نظر سنجی کرد و با مدل سازی معادله ساختاری تجزیه تحلیل شد. این یک مطالعه ی کمی و توصیفی است. بر طبق نتایج محرکهای استراتژیک و دارای یک تأثیر پیشین قوی بر روی تولید بدون آلودگی است . می توان گفت که روابط بین این سه قوی است. این نشان می دهد که شرکتها به طور متفاوت به بررسی و تحقیق در مورد محرکهای استراتژیک پرداخته و این که در صورت ترکیب، شانس موفقیت تولید بدون آلودگی افزایش می یابد و مزیت رقابتی پایدار برای بنگاههای کوچک و متوسط به شدت بالا می رود(بررسی اثرات جهت گیری های کارآفرینانه).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.