عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل داده های رفتار مصرف کننده بر اساس مدل شبکه عصبی عمیق
این مقاله شیوه های تحقیقاتی ویژگی های رفتار خرید مصرف کننده را به سه دسته تقسیم می کند: شیوه تجربه محور، شیوه نظریه محور و شیوه داده محور. یک الگوریتم تجزیه و تحلیل مبتنی بر رفتار مصرف مشتری پیشنهاد شده است، و ایده ترکیب عوامل رفتار مصرف مشتری مانند رضایت و وفاداری ارائه شده است. از طریق مقایسه، خاطرنشان میشود که مدل دادهمحور برای تحلیل ویژگیهای رفتار خرید مصرفکنندگان آنلاین مناسبترین است. با استفاده از پشتیبانی تصمیم پایگاه دانش، طرحهای خدمات مختلف برای مشتریان با درجات ارزیابی متفاوت تحقق مییابد. به منظور بهبود دقت طبقه بندی نمونه و به حداکثر رساندن تابع خروجی، از الگوریتم ژنتیک برای بهینه سازی نمونه ها استفاده شده است. یک الگوریتم ساختار شبکه عصبی عمیق برای طبقه بندی نمونه های داده تراکنش مشتری پیشنهاد شده است. در این الگوریتم گرههای فرعی ثابت نیستند، بلکه تعداد لایههای پنهان و گرههای واحد شبکه عصبی به صورت پویا با توجه به آموزش نمونه تعیین میشوند. این تحقیق انواع مختلفی از اطلاعات ارزشمند مانند ترجیحات مصرف کننده و ساختار مصرف را از داده های مصرف عظیم مصرف کنندگان استخراج می کند. تجزیه و تحلیل رفتار مصرف مصرف کنندگان و سازماندهی تولید نه تنها برای شرکت ها مفید است، بلکه برای شرکت ها برای درک مفهوم شخصی سازی مفید است.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.