تجزیه و تحلیل داده های رفتار مصرف کننده بر اساس مدل شبکه عصبی عمیق

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 19

تعداد کلمات : 4800

مجله : Journal of Function Spaces

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
15 آوریل 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
2144 بازدید
69,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تجزیه و تحلیل داده های رفتار مصرف کننده بر اساس مدل شبکه عصبی عمیق

  این مقاله شیوه های تحقیقاتی ویژگی های رفتار خرید مصرف کننده را به سه دسته تقسیم می کند: شیوه تجربه محور، شیوه نظریه محور و شیوه داده محور. یک الگوریتم تجزیه و تحلیل مبتنی بر رفتار مصرف مشتری پیشنهاد شده است، و ایده ترکیب عوامل رفتار مصرف مشتری مانند رضایت و وفاداری ارائه شده است. از طریق مقایسه، خاطرنشان می‌شود که مدل داده‌محور برای تحلیل ویژگی‌های رفتار خرید مصرف‌کنندگان آنلاین مناسب‌ترین است. با استفاده از پشتیبانی تصمیم پایگاه دانش، طرح‌های خدمات مختلف برای مشتریان با درجات ارزیابی متفاوت تحقق می‌یابد. به منظور بهبود دقت طبقه بندی نمونه و به حداکثر رساندن تابع خروجی، از الگوریتم ژنتیک برای بهینه سازی نمونه ها استفاده شده است. یک الگوریتم ساختار شبکه عصبی عمیق برای طبقه بندی نمونه های داده تراکنش مشتری پیشنهاد شده است. در این الگوریتم گره‌های فرعی ثابت نیستند، بلکه تعداد لایه‌های پنهان و گره‌های واحد شبکه عصبی به صورت پویا با توجه به آموزش نمونه تعیین می‌شوند. این تحقیق انواع مختلفی از اطلاعات ارزشمند مانند ترجیحات مصرف کننده و ساختار مصرف را از داده های مصرف عظیم مصرف کنندگان استخراج می کند. تجزیه و تحلیل رفتار مصرف مصرف کنندگان و سازماندهی تولید نه تنها برای شرکت ها مفید است، بلکه برای شرکت ها برای درک مفهوم شخصی سازی مفید است.

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Analysis of Consumer Behavior Data Based on Deep Neural Network Model

Abstract

 This paper divides the research modes of consumer purchase behavior characteristics into three categories: experience-driven mode, theory driven mode, and data-driven mode. An analysis algorithm based on customer consumption behavior is proposed, and the idea of combining customer consumption behavior factors such as satisfaction and loyalty is proposed. Through comparison, it is pointed out that the data-driven model is most suitable for analyzing the characteristics of online consumers’ purchasing behavior. Using the decision support of knowledge base, different service schemes for customers with different evaluation degrees are realized. In order to improve the accuracy of sample classification and maximize the output function, genetic algorithm is used to optimize the samples. A deep neural network structure algorithm is proposed to classify customer transaction data samples. In this algorithm, the sheep nodes are not fixed, but the number of hidden layers and unit nodes of the neural network are dynamically determined according to the sample training. The research excavates various kinds of valuable information such as consumer preferences and consumption structure from the huge consumption data of consumers. It is not only helpful for enterprises to analyze consumers’ consumption behavior and organize production but also helpful for enterprises to realize the concept of personalization.