عنوان فارسی مقاله:تحول دیجیتال، مرزهای شرکت و قدرت بازار: شواهدی از شرکتهای پذیرفته شده در چین
چکیده
تحول دیجیتال به عنوان یک “اکسیر” برای شرکتها محسوب میشود تا عملکرد اقتصادی خود را بهبود بخشند و قدرت بازار خود را در اقتصاد دیجیتال گسترش دهند. بنابراین، تحول دیجیتال چگونه بر قدرت بازار شرکتها تأثیر میگذارد؟ این مقاله از یادگیری ماشینی برای ایجاد یک شاخص تحول دیجیتال استفاده کرد و از دادههای پانلی شرکتهای پذیرفته شده از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۰ برای مطالعه تأثیر تحول دیجیتال بر قدرت بازار و مکانیسم عمل آن استفاده کرد. یافتهها نشان داد که تحول دیجیتال به طور معنی داری قدرت بازار را افزایش میدهد و این نتیجه پس از در نظر گرفتن مسائل درونزایی بالقوه و انجام تستهای استواری همچنان پابرجاست. نتایج تحلیل مکانیسم نشان داد که تحول دیجیتال گسترش مقیاس درونزا را تسهیل میکند و ادغام و خرید (M&A) را ترویج میکند، که مرزهای شرکت را تغییر میدهد و در نتیجه قدرت بازار را افزایش میدهد. این مقاله تغییرات جدیدی را در سازماندهی خرد شرکتها در زمینه تحول دیجیتال نشان داد و شواهد خرد برای تأثیر سازماندهی صنعتی تحول دیجیتال ارائه کرد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.