عنوان فارسی مقاله:تصویر برند و رفتار مشتری در فودکورت های کانتینری: نقش محتوای رسانههای اجتماعی و تفاوتهای نسلی در اندونزی
چکیده
این مطالعه تأثیر محتوای تبلیغاتی رسانههای اجتماعی (SMAC) و محتوای تبلیغاتی فروش رسانههای اجتماعی (SMSPC) را بر تصویر برند (BI) و رفتار مشتری (CB) در زمینههای نوظهور فودکورت (رستورانهای) کانتینری در اندونزی بررسی میکند. این مطالعه با تمرکز بر جاکارتا و سورابایا، که شهرهایی در خط مقدم نوآوری آشپزی هستند، نشان میدهد که چگونه شیوههای بازاریابی دیجیتال، ادراکات و رفتارهای مصرفکننده را در این بخش جدید شکل میدهند. این مطالعه از روششناسی دقیق، از جمله G*Power برای تعیین حجم نمونه و SmartPLS برای تجزیه و تحلیل دادهها استفاده کرد و ۲۹۲ شرکتکننده را از طریق یک نظرسنجی طراحی شده با دقت مشارکت داد. یافتهها نشاندهنده روابط معنیدار بین SMAC و SMSPC در BI و متعاقباً بر CB بود که بر نقش حیاتی محتوای رسانههای اجتماعی در تقویت BI و شکلدهی CB تاکید کرد. علاوه بر این، این مطالعه تفاوتهای نسلی بین نسل Y و نسل Z را بررسی میکند و بینشهایی را در مورد استراتژیهای بازاریابی مناسب ارائه میدهد که به اولویتهای متمایز آنها پاسخ میدهد. این مطالعه گفتمان آکادمیک را در مورد تأثیر بازاریابی دیجیتال در صنعت غذا غنی میکند و توصیههای عملی را برای پزشکان با هدف استفاده از رسانههای اجتماعی برای تقویت BI و پرورش CB مثبت در رستوران کانتینری ارائه میکند. بینشهای بهدستآمده از این مطالعه نه تنها پویایی بازاریابی رسانههای اجتماعی را در یک زمینه اندونزیایی روشن میکند، بلکه راههایی را برای تحقیقات آینده در یک چشمانداز دیجیتالی همیشه در حال تحول پیشنهاد میکند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.