تصویر برند و رفتار مشتری در فودکورت های کانتینری: نقش محتوای رسانه‌های اجتماعی و تفاوت‌های نسلی در اندونزی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 43

تعداد کلمات : 13000

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2024

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
30 آوریل 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4886 بازدید
130,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تصویر برند و رفتار مشتری در فودکورت های کانتینری: نقش محتوای رسانه‌های اجتماعی و تفاوت‌های نسلی در اندونزی

 چکیده

 این مطالعه تأثیر محتوای تبلیغاتی رسانه‌های اجتماعی (SMAC) و محتوای تبلیغاتی فروش رسانه‌های اجتماعی (SMSPC) را بر تصویر برند (BI) و رفتار مشتری (CB) در زمینه‌های نوظهور فودکورت (رستوران‌های) کانتینری در اندونزی بررسی می‌کند. این مطالعه با تمرکز بر جاکارتا و سورابایا، که شهرهایی در خط مقدم نوآوری آشپزی هستند، نشان می‌دهد که چگونه شیوه‌های بازاریابی دیجیتال، ادراکات و رفتارهای مصرف‌کننده را در این بخش جدید شکل می‌دهند. این مطالعه از روش‌شناسی دقیق، از جمله G*Power برای تعیین حجم نمونه و SmartPLS برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده کرد و ۲۹۲ شرکت‌کننده را از طریق یک نظرسنجی طراحی شده با دقت مشارکت داد. یافته‌ها نشان‌دهنده روابط معنی‌دار بین SMAC و SMSPC در BI و متعاقباً بر CB بود که بر نقش حیاتی محتوای رسانه‌های اجتماعی در تقویت BI و شکل‌دهی CB تاکید کرد. علاوه بر این، این مطالعه تفاوت‌های نسلی بین نسل Y و نسل Z را بررسی می‌کند و بینش‌هایی را در مورد استراتژی‌های بازاریابی مناسب ارائه می‌دهد که به اولویت‌های متمایز آنها پاسخ می‌دهد. این مطالعه گفتمان آکادمیک را در مورد تأثیر بازاریابی دیجیتال در صنعت غذا غنی می‌کند و توصیه‌های عملی را برای پزشکان با هدف استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای تقویت BI و پرورش CB مثبت در رستوران کانتینری ارائه می‌کند. بینش‌های به‌دست‌آمده از این مطالعه نه تنها پویایی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را در یک زمینه اندونزیایی روشن می‌کند، بلکه راه‌هایی را برای تحقیقات آینده در یک چشم‌انداز دیجیتالی همیشه در حال تحول پیشنهاد می‌کند.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Brand image and customer behavior in container food courts: The role of social media content and generational differences in Indonesia

Abstract

 This study examines the impact of Social Media Advertising Content (SMAC) and Social Media Sales Promotion Content (SMSPC) on Brand Image (BI) and customer behavior (CB) within the emergent context of container food courts in Indonesia. Focusing on Jakarta and Surabaya, which are cities at the forefront of culinary innovation, this study aims to uncover how digital marketing practices shape consumer perceptions and behaviors in this novel sector. The study employed rigorous methodology, including G*Power for sample size determination and SmartPLS for data analysis, and engaged 292 participants through a carefully designed survey. The findings indicated significant relationships between SMAC and SMSPC on BI, and subsequently on CB, underscoring the critical role of social media content in enhancing BI and shaping CB. Additionally, this study examines the generational differences between Generation Y and Generation Z, offering insights into tailored marketing strategies that cater to their distinct preferences. This study enriches academic discourse on the impact of digital marketing in the food industry and provides practical recommendations for practitioners aiming to leverage social media to enhance BI and foster positive CB in container food courts. The insights gained from this study not only illuminate the dynamics of social media marketing in an Indonesian context but also suggest avenues for future research in an ever-evolving digital landscape.