عنوان فارسی مقاله:ایجاد ارزش ویژه برند فرهنگی از دیدگاه شناخت مصرف کننده – مطالعه موردی برندهای انیمیشن چینی
چکیده
با توسعه سریع صنعت نوآوری فرهنگی چین، افزایش ارزش ویژه برند و افزایش ارزش برند تنها راه برای شرکت ها برای دستیابی به توسعه جهشی شده است. با در نظر گرفتن ارزش ویژه برند انیمیشن چینی به عنوان مثال، این مقاله یک مدل مبتنی بر ارزش ویژه برند را از دیدگاه شناخت مصرف کننده می سازد. ابتدا بر اساس مدل رزونانس برند، مدل نظری ارزش ویژه برند انیمیشن ایجاد می شود. و سپس از انبوه بررسی های محصول، تمرکز مصرف کنندگان بر روی نام تجاری استخراج می شود تا نگرش ارزش ویژه برند را تشکیل دهد. در نهایت، مدل نظری ارزش ویژه برند بر اساس دادههای پرسشنامه مصرفکننده چینی و مدل معادلات ساختاری آزمایش میشود. این مطالعه مرجعی برای ساخت ارزش ویژه برند انیمیشن چینی و همچنین ایده جدیدی برای ایجاد مدیریت ارزش ویژه برند فرهنگی ارائه می دهد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.