سیاست (خط مشی) علمی در رابطه با پایداری و هوش مصنوعی (AI)

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 23

تعداد کلمات : 7000

مجله : sustainability

انتشار : 2020

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
27 مارس 2024
دسته بندی
تعداد بازدیدها
4634 بازدید
85,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:سیاست (خط مشی) علمی در رابطه با پایداری و هوش مصنوعی (AI)

 چکیده

 هوش مصنوعی (AI) رشد کرده است و فناوری‌ها در تمام زمینه‌های زندگی، به‌ویژه در آموزش، تقویت شده‌اند. هوش مصنوعی برای بهبود مهارت‌ها به کار گرفته شده است که به معلمان زمان و آزادی برای ارائه درک و سازگاری و هدایت عملکرد می‌دهد. این مقاله که برای سیاستگذاران در زمینه آموزش نوشته شده است، تأثیر هوش مصنوعی و پیشرفت در سیاست‌های دانشگاهی را برجسته می‌کند. این سیاست گذاران آکادمیک ایده‌ها و استراتژی‌هایی را برای به کارگیری هوش مصنوعی در رشته‌های مختلف تولید می‌کنند. همچنین بحث در مورد پیاده سازی هوش مصنوعی در آموزش در سراسر کشورهای در حال توسعه برای حرکت به سمت و تضمین آموزش مقرون به صرفه و با کیفیت برای هر فرد وجود دارد. هدف آموزش برای توسعه پایدار (ESD) ترویج توسعه دانش، مهارت‌ها، درک، ارزش‌ها و اقدامات لازم برای ساختن جهانی پایدار، حفاظت و حفظ محیط زیست، و ارتقای برابری اجتماعی و پایداری اقتصادی است. این مقاله با ارائه مثال‌هایی از نحوه ادغام آن با سیستم‌های آموزشی موجود، با استفاده از داده‌ها برای بهبود سرمایه و کیفیت آموزشی در کشورهای در حال توسعه، چگونه می‌توان از هوش مصنوعی برای به‌روزرسانی احتمالات یادگیری استفاده کرد. در ادامه بحث می‌شود که آیا سیاست‌گذاران و مؤسسات می‌توانند برنامه‌های آموزشی را برای ارتقای مهارت‌های فارغ‌التحصیلان برای حضور رو به رشد هوش مصنوعی در همه رشته‌ها از نو ابداع کرده و دوباره کار کنند. چهار بخش اصلی برای این کار وجود دارد: (۱) ابعاد مختلف در رابطه با پیچیدگی‌ها و پیامدهای بالقوه، (۲) مزایا و معایب سیاست پایداری آموزشی مرتبط با هوش مصنوعی، (۳) ایجاد هوش مصنوعی و اجرای برجسته آن، و در نهایت (۴) ارتباط هوش مصنوعی با آموزش عالی در چارچوب گسترش آموزشی. در نتیجه، این مقاله بر کاربردهای هوش مصنوعی، مزایا و چالش‌های آموزش توسعه پایدار تمرکز دارد.

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Academic Policy Regarding Sustainability and Artificial Intelligence (AI)

Abstract

 Artificial intelligence (AI) has grown, and technologies have intensified across all fields of life, particularly in education. AI has been applied to resources to improve skills giving teachers the time and freedom to provide understanding and adaptability and drive performance. This paper, written for policymakers in the field of education, highlights the impact of AI and advancements in academic policy. These academic policymakers generate ideas and strategies for applying AI across various disciplines. There is also discussion around AI implementation in education throughout developing nations for moving towards and ensuring affordable, high-quality education for every individual. Education for sustainable development (ESD) aims to promote the development of knowledge, skills, understanding, values and actions necessary to build a sustainable world, to protect and preserve the environment, and promote social equity and economic sustainability. This paper analyses how AI can be used to update learning probabilities by providing examples of how it can be integrated with existing educational systems, using data to improve educational capital and quality in developing countries. It goes on to discuss whether policymakers and institutions can reinvent and rework educational programs to polish graduates’ skills for the growing presence of AI across all disciplines. There are four main parts to this work: (1) different dimensions regarding the complexities and potential implications, (2) the pros and cons of educational sustainability policy related to AI, (3) carving out AI and its outstanding execution, and finally (4) the linkage of AI with higher education within the context of educational expansions. In conclusion, the paper focuses on AI’s applications, benefits and sustainable development education challenges