عنوان فارسی مقاله:تأثیر نوآوری خدمات، تصویر شرکت، استراتژی سرمایه انسانی و وفاداری مشتری بر عملکرد: شواهدی از صنعت برنج
چکیده
هدف مطالعه حاضر بررسی تأثیر نوآوری خدمات، تصویر شرکت، و استراتژی سرمایه انسانی و وفاداری مشتری بر عملکرد شرکتهای کوچک و خرد محصولات برنج در مرکز شمال شرقی تایلند است. برای این هدف، محققین از رویکرد تحقیق کمی استفاده کردند و از طرح تحقیق مقطعی استفاده کردند. برای به دست آوردن دادهها، محققان پرسشنامههایی را به طور مستقیم و آنلاین بین پاسخ دهندگانی که شرکتهای کوچک و خرد محصولات برنج در مرکز شمال شرق تایلند بودند به مدت ۱ ماه از ابتدای سپتامبر توزیع کردند و پاسخهای معتبری را در مجموع ۳۲۰ پاسخ به دست آوردند که سپس آنها را انتخاب کردیم. نمونه در این مطالعه نتایج مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) نشان میدهد که تصویر شرکت با استراتژی سرمایه انسانی رابطه مثبت و معناداری دارد. در همین راستا، وفاداری مشتری نیز با استراتژی سرمایه انسانی رابطه مثبت و معناداری داشت. یافتههای بیشتر نشان میدهد که نوآوری خدمات نیز با استراتژی سرمایه انسانی رابطه مثبت و معناداری دارد. همچنین نوآوری خدمات، تصویر شرکت، وفاداری مشتری نیز رابطه مثبت و معناداری با عملکرد کسب و کار داشتند. از سوی دیگر، استراتژی سرمایه انسانی نیز با عملکرد کسب و کار رابطه مثبت و معناداری داشت. بر اساس این یافتهها، مطالعه حاضر میتواند به محققان و سیاستگذاران کمک کند تا در مورد اهمیت همه پیشبینیکنندهها برای افزایش عملکرد کسب و کار خود بدانند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.