تأثیر نوآوری خدمات، تصویر شرکت، استراتژی سرمایه انسانی و وفاداری مشتری بر عملکرد: شواهدی از صنعت برنج

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 5900

مجله : Uncertain Supply Chain Management

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
21 اکتبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3205 بازدید
75,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر نوآوری خدمات، تصویر شرکت، استراتژی سرمایه انسانی و وفاداری مشتری بر عملکرد: شواهدی از صنعت برنج

 

 چکیده

  هدف مطالعه حاضر بررسی تأثیر نوآوری خدمات، تصویر شرکت، و استراتژی سرمایه انسانی و وفاداری مشتری بر عملکرد شرکت‌های کوچک و خرد محصولات برنج در مرکز شمال شرقی تایلند است. برای این هدف، محققین از رویکرد تحقیق کمی استفاده کردند و از طرح تحقیق مقطعی استفاده کردند. برای به دست آوردن داده‌ها، محققان پرسشنامه‌هایی را به طور مستقیم و آنلاین بین پاسخ دهندگانی که شرکت‌های کوچک و خرد محصولات برنج در مرکز شمال شرق تایلند بودند به مدت ۱ ماه از ابتدای سپتامبر توزیع کردند و پاسخ‌های معتبری را در مجموع ۳۲۰ پاسخ به دست آوردند که سپس آن‌ها را انتخاب کردیم. نمونه در این مطالعه نتایج مدل سازی معادلات ساختاری (SEM) نشان می‌دهد که تصویر شرکت با استراتژی سرمایه انسانی رابطه مثبت و معناداری دارد. در همین راستا، وفاداری مشتری نیز با استراتژی سرمایه انسانی رابطه مثبت و معناداری داشت. یافته‌های بیشتر نشان می‌دهد که نوآوری خدمات نیز با استراتژی سرمایه انسانی رابطه مثبت و معناداری دارد. همچنین نوآوری خدمات، تصویر شرکت، وفاداری مشتری نیز رابطه مثبت و معناداری با عملکرد کسب و کار داشتند. از سوی دیگر، استراتژی سرمایه انسانی نیز با عملکرد کسب و کار رابطه مثبت و معناداری داشت. بر اساس این یافته‌ها، مطالعه حاضر می‌تواند به محققان و سیاست‌گذاران کمک کند تا در مورد اهمیت همه پیش‌بینی‌کننده‌ها برای افزایش عملکرد کسب و کار خود بدانند.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The effect of service innovation, corporate image, human capital strategy and customer loyalty on performance: Evidence from rice industry

Abstract

 The current study purpose is to investigate the effect of service innovation, corporate image, and human capital strategy and customer loyalty on performance for small and micro community enterprise of rice products in central northeast Thailand. For this objective, researchers applied the quantitative research approach and used the cross sectional research design. To obtain data, the researchers distributed questionnaires directly and online to respondents which were small and micro community enterprise of rice products in central northeast Thailand for 1 month from the beginning of September and obtained valid answers totaling 320 responses, which then we chose to be the sample in this study. The Structural Equation Modeling (SEM) results show that corporate image had a positive and significant relationship with the human capital strategy. In the same vein, the customer loyalty had also a positive and significant relationship with the humane capital strategy. Further findings show that service innovation had also a positive and significant relationship with the human capital strategy. Moreover, service innovation, corporate image, customer loyalty had also a positive and significant relationship with the business performance. On the other hand, human capital strategy had also a positive and significant relationship with the business performance. Based on these findings, the current study could provide researchers and policy makers to know about the importance of all predictors to increase their business performance.