تأثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی مهمان نوازی و گردشگری: بررسی موضوعات کلیدی و پرداختن به چالش‌ها

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 36

تعداد کلمات : 11500

مجله : Current Issues in Tourism

انتشار : 2023

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

فونت ترجمه : Bنازنین 12

تاریخ انتشار
27 دسامبر 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
3836 بازدید
89,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تأثیر هوش مصنوعی بر بازاریابی مهمان نوازی و گردشگری: بررسی موضوعات کلیدی و پرداختن به چالش‌ها

 چکیده

 درک اینکه چگونه هوش مصنوعی (AI) بر عملکردهای سازمانی تأثیر می‌گذارد، به ذی نفعان کمک می‌کند تا برای انجام عملکردهای سازمانی آماده شده و از این پیشرفت‌ها سود ببرند. این مطالعه با اتخاذ یک رویکرد گراندد تئوری، از سه مرحله به هم پیوسته (مصاحبه‌های عمیق، گروه‌های تمرکز و نظرسنجی مبتنی بر پرسشنامه) برای بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر عملکرد بازاریابی هتل‌ها استفاده می‌کند. نتایج ده روند مرتبط با سهم هوش مصنوعی در بازاریابی هتل را شناسایی می‌کنند که در چهار موضوع دسته‌بندی شده‌اند. هوش مصنوعی فرآیندها و رویه‌های داخلی را با فعال کردن داده‌ها و محتوا به‌عنوان کاتالیزور رقابتی، افزایش توانمندسازی کارکنان افزایش یافته و انجام شخصی سازی و سفارشی سازی انبوه، مهندسی مجدد می‌کند. هوش مصنوعی همچنین با تعیین بازگشت سرمایه بهبود پایداری؛ و جنبه‌های قانونی و اخلاقی حاکم در مورد استفاده از داده‌ها بر روابط با ذی نفعان تأثیر می‌گذارد.. هوش مصنوعی از شبکه‌هایی که سازمان‌ها به آن‌ها تعلق دارند، با تمرکز و ادغام سازمان‌ها و تغییر مدل‌های توزیع، پشتیبانی می‌کند. هوش مصنوعی فرآیندها و خدمات مشتری را با درگیر کردن مراقبت از مشتری هوشمند و پیش‌بینی‌کننده و با استفاده از طراحی محصول و خدمات پیش‌بینی‌کننده و تقویت‌شده تغییر می‌دهد. این مطالعه تغییراتی را نشان می‌دهد که هوش مصنوعی احتمالاً در بازاریابی مهمان‌نوازی و گردشگری ایجاد می‌کند، یک دستور کار تحقیقاتی ایجاد می‌کند و نتایج از اهمیت زیادی برای متخصصان دانشگاهی و صنعتی برخوردار است.

 

 

 

 

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Artificial intelligences impact on hospitality and tourism marketing: exploring key themes and addressing challenges

Abstract

Understanding how Artificial Intelligence (AI) impacts organizational functions supports stakeholders to prepare accordingly and profit from these developments. Adopting a grounded theory approach, this study uses three interlinked stages (in-depth interviews, focus groups and a questionnaire-based survey) to explore the impact of AI on the marketing function of hotels. The results identify ten trends related to AI’s contribution to hotel marketing, clustered in four themes. AI reengineers internal processes and procedures by enabling data and content as catalysts of competitiveness; empowering the augmented worker and performing mass personalization and customization. AI also impacts relationships with stakeholders by determining return on investment; improving sustainability; and governing legal aspects and ethics regarding data use. AI supports networks to which the organizations belong by concentrating and integrating organizations and transforming distribution models. AI transforms customer processes and services by engaging smart and predictive customer care and by employing predictive and augmented product and service design. The study illustrates the changes that AI will likely bring to hospitality and tourism marketing, developing a research agenda and raising discussion points for academic and industry practitioners respectively.