پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران

نوع فایل : PPT

تعداد اسلاید : 54

تعداد کلمات : 5000

مجله : --

انتشار : 2022

ترجمه متون داخل جداول : -

درج جداول در فایل ترجمه : -

منابع داخل متن : -

کیفیت ترجمه : -

:

تاریخ انتشار
24 مارس 2023
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1323 بازدید
90,000 تومان

عنوان فارسی پاورپوینت:استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران

 چکیده

مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با محیط یا تعریفی از خصوصیت محیطی باشد که سازمان مجبور است به صورت مستمر از آن آگاهی داشته باشد. یک بحران سازمانی صرفا فاجعه ای نظیر رکود اقتصادی، سقوط یک هواپیما نیست که باعث خسارات شدید محیطی می شوند، بلکه می تواند دارای شکل هایی متنوع نظیر: بد نام شدن محصول، مخدوش شدن خدمات پشتیبانی، تحریم محصولات، اعتصاب، رشوه خواری، بلایای طبیعی در زمینه انهدام محصول، خرابی سیستم اطلاعات شرکت باشد.

براساس نظرات پیترسون و کلایر، مدیریت بحران تلاش نظام یافته توسط اعضای سازمان همراه با ذی نفعان خارج از سازمان، در جهت پیشگیری از بروز بحران ها و یا مدیریت اثر بخش بحران در زمان وقوع است.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title:PowerPoint of marketing and sales strategies in crisis situations

Abstract

The concept of crisis can mean a deviation from the general equilibrium state of the organization's relationship with the environment or a definition of the characteristic of the environment that the organization has to be aware of on a continuous basis. An organizational crisis is not just a disaster such as economic recession, the crash of a plane that causes severe environmental damage, but it can have various forms such as: bad name of the product, distortion of support services, boycott of products, strikes, bribery, disasters It is natural in the field of product destruction to be the failure of the company's information system. According to the opinions of Peterson and Claire, crisis management is a systematic effort by the members of the organization together with the stakeholders outside the organization, in order to prevent the occurrence of crises or the effective management of the crisis at the time of occurrence.