light box
امتیاز 2.65 آگاهی مصرف کننده از علایم تضمین کیفیت: مطالعه‌ی مناطقی در تلانگانا">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 13
تعداد کلمات : 2500
مجله : IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM)
انتشار : 2020
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:آگاهی مصرف کننده از علایم تضمین کیفیت: مطالعه‌ی مناطقی در تلانگانا

 چکیده

 هر تاجر و بازرگان، فعالیت‌های مختلف را از تولید محصول تا تحویل همان محصول به مصرف کننده انجام می‌دهد. وظیفه / مسئولیت اصلی تجارت شناسایی نیازهای مصرف کننده (بازدید کنندگان)، تولید محصول یا خدمات با توجه به نیاز مصرف کنندگان و رضایت آنها است(آگاهی مصرف کننده ازعلایم تضمین کیفیت). استانداردهای تضمین کیفیت، مصرف کننده به در مورد کیفیت محصول تضمین می‌دهد. یک مصرف کننده معمولی قادر به یافتن کیفیت، دوام و عملکرد محصول از طریق مشاهده صرفاً محصول نیست. می‌توان نتیجه گرفت که پاسخ دهندگان منطقه حیدرآباد نسبت به پاسخ دهندگان منطقه ماهابوبنگار نسبت به علامت تضمین کیفیت و سطح آگاهی در بین پاسخ دهندگان آگاهی بیشتری داشتند(آگاهی مصرف کننده ازعلایم تضمین کیفیت).

TITLE: Consumer Awareness on Quality Assurance Marks: a study of select districts in Telangana

Abstract

Every business person performs different activities from manufacturing a product to delivering of the same to the target consumer. The basic function/responsibility of business is to identify the needs of consumer(s), to produce the product or service according to the requirement of consumers and make them satisfied. Quality assurance standards ensure the consumer about quality of the product. An ordinary consumer is unable to find the quality, durability, performance of the product through mere observation of the product. it can be concluded that the respondents of Hyderabad district were having more awareness than respondents of Mahabubnagar district about the Quality assurance mark and the awareness level among the respondents was significant.

 

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتری: نقش میانجی اعتبار شرکت
    خـریـد محـصـول
    تأثیر شیوه های سیستم مدیریت کیفیت بر عملکرد دانشگاه های خصوصی در کنیا
    خـریـد محـصـول
    ایمنی و ایمنی زایی(ایمنوژنیسیته) یک واکسن ویروسی کروناویروس
    خـریـد محـصـول
    سازگاری با پزشکی از راه دور در دوران COVID-19
    خـریـد محـصـول
    اتکای CJEU به حقوق بین الملل در تفسیر توافق نامه های اقتصادی
    خـریـد محـصـول
    شوک سپتیک در کودکان: تشخیص سریع و احیای اولیه (ساعت اول)
    خـریـد محـصـول
    رضایت(یاد گیرندگان) فراگیران از عملکرد وب سایت
    خـریـد محـصـول
    زمین(خشکی) و دریا: حل و فصل مناقشات مربوط به خشکی(زمین) تحت کنوانسیون حقوق
    خـریـد محـصـول
    تأثیر تحریم های اقتصادی بر سرمایه گذاری خصوصی در ایران
    خـریـد محـصـول
    نقش شوراهای مشورتی منطقه ای در سیاست مشترک شیلات اروپا
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

     
    برو بالا