light box
امتیاز 2.93 ایجاد مهارت مؤثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 20
تعداد کلمات : 5200
مجله : International Conference on Education & Educational Psychology
انتشار : 2014
ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:ایجاد مهارت مؤثر کار تیمی از طریق یادگیری ترکیبی در مؤسسات سه گانه ی مالزی

 چکیده  

بسیاری از کارفرمایان مالزیایی روش‌های تدریس مورد استفاده در مؤسسات آموزش عالی را مورد انتقاد قرار می‌دهند، چرا که بسیار تئوریکی و آزمون مدار هستند (شاه، ۲۰۰۸). بنابراین در آموزش دانشجویان برای رفع نیازهای محیط کار ناکام می‌مانند. یکی از این نیازها مهارت فعالیت تیمی می‌باشد که عدم وجود آن بقای یک شرکت در محیط رقابتی تجارت جهانی را به خطر می‌اندازد. یادگیری الکترونیک به عنوان ابزاری شناخته می‌شود که در اختیار هر عضوی قرار می‌گیرد تا به نحوی مساوی با دیگران در بحث مشارکت نماید، یادگیری عمیق‌تر خود را ارتقا دهد و همین طور این ابزار یادگیری مشارکتی را امکان پذیر می‌سازد (مورفی، ۲۰۰۴، وانگ و وو، ۲۰۰۷). بنابراین اغلب نهاد های وابسته به دانشگاه تشویق می‌شوند از این فناوری مکمل با یادگیری کلاسی خود استفاده کنند، این وضعیت به ایجاد یادگیری ترکیبی منجر می‌شود که تجارب جدیدی را در رابطه با ایجاد فعالیت تیمی کمک می‌کند. بر اساس چارچوب نظریه شناختی این روش آموزش (بیگس، ۱۹۹۹)، یک مطالعه موری کیفی توسعه یافت. این مطالعه از نزدیک نحوه‌ی توسعه مهارت کاری مؤثر تیمی در گروه‌های کوچک در بین دانشجویانی بررسی کرد که به روش ترکیبی فعالیت می‌کنند. یافته‌های این مطالعه بسیار امیدوار کننده بودند. چرا که هر گروه برای تکمیل تکالیف خود چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری به شکل یک تیم فعالیت می‌کردند.

Title: Building Effective Small-Group Team Working Skill through Blended Learning at Malaysia Tertiary Institution

Abstract

Many Malaysian employers blamed the teaching methods used in the institutions of higher learning as being too theoretical and exam-oriented (Shah, 2008) and thus, failed in training students to meet the workplace needs. One such need was team working skill and lack of this skill would jeopardise the survival of a company in a competitive global business environment. As e-learning has been identified as a tool that can get every member to discuss equally, promote deeper learning and enable collaborative learning (Murphy, 2004; Wang and Woo, 2007), most campus-based institutions have embarked on the use of the technology in complementing their classroom learning. This has led to the formation of blended learning that provides new experience for students in building teamwork. The important question raised was how the approach of blended learning would help students developing their teamwork skills. Based on the theoretical framework of constructive alignment (Biggs, 1999), a qualitative case study research was developed. This study investigated closely how to develop effective small-group team working skill among students working in a blended mode. The findings revealed were very encouraging as each group worked as a team both online and face-to-face in completing their assignments.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
اثرات اینترفرون آلفا و درمان سیکلوسپورین به طور جداگانه و به صورت ترکیبی
خـریـد محـصـول
راهنمای ایمنی جاده، راهنمایی برای متخصصان، مدیریت ایمنی جاده، سیستم مدیریت ایمنی
خـریـد محـصـول
ساختار کریستال یا بلورین دومین اتصال RNA پروتئین نوکلئوکپسید SARS-CoV-2
خـریـد محـصـول
اثر روش‌های سنتز بر روی کارایی کاتالیزورهای سه راهه Pt + Rh/Ce0.6Zr0.4O2
خـریـد محـصـول
کاتالیزورهای سه راهه xZr1−xO2/Al2O3 Pd/Ce جدید تولید شده با میکرو امولسیون
خـریـد محـصـول
تثبیت محلول‌های جامد CeO2-ZrO2 با ساختار نانو با افزایش AL2O3
خـریـد محـصـول
اثر ضد میگرنی Δ۹-تتراهیدروکانابینول در موش صحرایی ماده
خـریـد محـصـول
کانابیدیول یک روش درمانی بالقوه برای بعد عاطفی-انگیزشی درد پس از عمل
خـریـد محـصـول
حساسیت مختص به گونه به تشنج‌های ناشی از مصرف ماری جوانا
خـریـد محـصـول
بهینه ساز بادبان ماهی: یک الگوریتم فراابتکاری الهام گرفته از طبیعت جدید
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

برو بالا