light box
امتیاز 2.65 بررسی مدل تشخیصی به منظور بازاریابی وایرال آنلاین">

نوع فایل : word
تعداد صفحات : 35
تعداد کلمات : 7500
مجله : Pacific Science Review B: Humanities and Social Sciences
انتشار : 2015
ترجمه ی متون جدول : ترجمه شده است
درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است
منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است
کیفیت ترجمه : طلایی
فونت ترجمه : ب نازنین 12
دسته بندی : ،
برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

عنوان فارسی مقاله:بررسی مدل تشخیصی به منظور بازاریابی وایرال آنلاین که بر روی  نیت و قصد رفتاری مشتریان اثر گذار است

 چکیده

 توسعه و ترقی در  زمینه ی فن آوری ارتباطات منجر به تکامل یک شکل الکترونیکی جدید از تبلیغات دهان به دهان ، یعنی ارتباطات بازاریابی ویروسی یا وایرال شده است. بازاریابی ویروسی ناشی از اینترنت ابزاری بسیار مؤثر است که امروزه در اختیار بازاریابان است. بازاریابی آنلاین توسط سازمان های مختلف از طریق سیستم عامل ها ، مانند وبلاگ ها ، وب سایت های شرکت ها و سایت های شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است. بازاریابی آنلاین به سازمانها کمک می کند تا با اتخاذ راهکارهایی برای دستیابی به مشتریان خود ، تجارت خود را توسعه دهند. از چنین بازاریابی می توان برای ایجاد آگاهی از برند در بین جمعیت بزرگ در مدت زمان کوتاهی استفاده کرد. علاوه بر این ، مصرف کنندگان می توانند مارک ها را به دیگران ارجاع دهند. تبلیغات دهان به دهان می تواند عاملی قدرتمند برای تأثیرگذاری بر تصمیم خرید مشتریان باشد. این مقاله تلاشی برای پیش بینی قصد خرید مصرف کنندگان در نتیجه تکنیک های بازاریابی ویروسی ناشی از اینترنت است. این مطالعه بر روی داده های اولیه جمع آوری شده از طریق پرسشنامه خود ساختار یافته و بر اساس مقیاس لیکرت پنج نقطه ای انجام شده است. از نمونه گیری قضاوت غیرممکن استفاده شد. تجزیه و تحلیل سوگیری با استفاده از نرم افزار آماری SPSS 16.0 انجام شد. این مطالعه عوامل مهم پیش بینی رفتار خرید مشتری را تعیین می کند. مدیران بازاریابی باید این عوامل را درک کرده و به درستی مشتری را هدف قرار دهند. استفاده مناسب از این عوامل می تواند به شکوفایی مشاغل مدیران کمک کند. در این مطالعه ، دریافتیم که عوامل مؤثر بر اثربخشی ، سطح بالای امنیت و افزایش مارک پیش بینی کننده اهمیت خرید مشتری مصرف کننده بوده است(بررسی مدل تشخیصی بازاریابی وایرال آنلاین).

TITLE: Discriminant model for online viral marketing influencing consumers behavioural intention

Abstract

Advancements in communication technology have given rise to the evolution of a new electronic form of word-of-mouth publicity i.e., viral marketing communication. Internet induced viral marketing is a highly effective tool available to marketers today. Online marketing has been used by various organizations via platforms, such as blogs, company websites, and social networking sites. Online marketing is helping organizations to grow their business by adopting strategies to reach out to their customers. Such marketing can be used to generate brand awareness among large populations in a short span of time; in addition, consumers can refer brands to others. Word of mouth publicity can be a powerful factor to influence the purchasing decision of customers. This paper is an attempt to predict the buying intention of consumers as a result of internet induced viral marketing techniques. The study was performed on primary data collected through self-structured questionnaire based on a five-point Likert Scale. Nonprobability judgemental sampling was used. Discriminate analysis was performed using statistical software SPSS 16.0. The study determines the important factors that predict customer buying behaviour. Marketing managers should understand these factors and appropriately target the customer. Appropriate use of these factors can help the managers' businesses flourish. In this study, we found that the factors immense efficacy, professed security and escalating brand were significant predictors of the consumer's buying intention.

    ثبت دیدگاه

      • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
      • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
      • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

    محصولات مشابه
    همسو سازی راهبردهای زنجیره تأمین با عدم قطعیت‌های محصول
    خـریـد محـصـول
    بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر اجرای موفق تجارت الکترونیک
    خـریـد محـصـول
    مروری کامل بر علایم کروناویروس جدید در شرایط همه گیری جهانی COVID-19
    خـریـد محـصـول
    بررسی همبستگی و ارتباط بین خدمات دهی آنلاین و برخط، اعتماد و نیت و قصد خرید مشتریان
    خـریـد محـصـول
    تلفیق کننده های سرمایه فکری سازمانی
    خـریـد محـصـول
    تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت ها بر رفتار مشتری در بخش بانکداری لبنان
    خـریـد محـصـول
    ابعاد فرهنگی و سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری: مطالعه موردی فرافرهنگی
    خـریـد محـصـول
    طراحی به عنوان یادگیری- یا خلق دانش- مدل SECI
    خـریـد محـصـول
    بررسی فاکتور های موثر بر مدیریت منابع انسانی و فرآیند بهبود خدمات رسانی
    خـریـد محـصـول
    دانلود پاورپوینت اسانس‌ها و عصاره‌های گیاهی به عنوان عوامل ضد میکروبی
    خـریـد محـصـول
    ثبت اختراع یا انتشار مقاله

    ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

    در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

    از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

    برو بالا