light box
امتیاز 2.78 رابطه بین سود سهام ، چرخه کسب و کار ، سرمایه گذار نهادی و ریسک سهام">

عنوان فارسی مقاله:رابطه بین سود سهام ، چرخه کسب و کار ، سرمایه گذار نهادی  و ریسک سهام

 چکیده

 سرمایه گذاران، معمولاً توجه بیشتری را به پرداخت سود سهام و چرخه کسب و کار معطوف می‌کنند، ولی توجه کم‌تری را نسبت به ریسک سرمایه گذاری دارند. بنابراین، نوسان بازده سهام و بتا، که دو مورد از متداول‌ترین شاخص‌های اندازه گیری ریسک سهام هستند، به منظور بررسی و کشف روابط آن‌ها با سود سهام، چرخه کسب و کار و مالکیت نهادی استفاده می‌شوند. ما، اقدام به نمونه برداری از ۲۰۰ شرکت پذیرفته شده در بورس کردیم که این ۲۰۰ شرکت دارای اطلاعات ثبت شده پیوسته‌ای از پرداخت سود سهام هستند و توسط سرمایه گذاران نهادی از ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۴ در بازار بورس تایوان اداره می‌شوند. نتایج نشان می‌دهد که: ۱- سود سهام و نسبت سهام سرمایه گذاران نهادی، اثر مثبت معنی داری بر روی ریسک سهام دارد ۲- رابطه بین چرخه کسب و کار و ریسک سهام منفی است و ۳- تأثیر سود سهام، چرخه کسب و کار و نسبت سهام سرمایه گذار نهادی بر روی ریسک بازاری، معنی دار نیست.

کلیه مقالات مرتبط را میتوانید در بخش ترجمه مقالات اقتصاد ملاحظه کنید.

 title: How Do Price Perceptions of Different Brand Types Affect Shopping Value and Store Loyalty?

Abstract

This research investigates the relationships among price perceptions for different brand types (national brands, standard store brands, regional store brands, organic store brands), shopping value dimensions (quality, price, social, and emotion value), and store loyalty (retention and word of mouth (WOM)). A comprehensive model depicts determinants of customer store loyalty. Using structural equation modeling, the model test includes 671 consumers intercepted during shopping trips. The data analysis yields several surprising results. In particular, low product price perceptions do not necessarily signal negative store quality evaluations. Shopping value dimensions influence store retention loyalty and WOM behavior differently. Furthermore, different brand types exert distinct effects on the value creation process. Favorable prices for national and standard store brands have comparable positive effects on store price value and emotional value creation; appealing prices of regional store brands instead reduce the emotional value of the store, and low prices for organic store brand products significantly increase social value creation.

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

محصولات مشابه
ارزیابی ومرور جامع ریسک ها و مزایای مصرف قهوه
خـریـد محـصـول
غذاهای فراسودمند: مزایا ، نگرانی ها و چالش ها – مقاله مربوط به شورای علوم و سلامت آمریکا
خـریـد محـصـول
انرژی، اکسرژی و تجزیه و تحلیل اقتصادی دیگهای بخار صنعتی
خـریـد محـصـول
تجزیه و تحلیل انرژی و اکسرژی نیروگاه بخار در اردن
خـریـد محـصـول
NICE: سیستم بیان برای لاکتوکوکوس لاکتیس: سیستم بیان ژن کنترل شده نایسین
خـریـد محـصـول
پروژه بررسی خوشه بندی مبتنی بر منطق فازی شبکه های حسگر بیسیم
خـریـد محـصـول
اثرات سرریز افشای MD&A برای سرمایه گذاری حقیقی: نقش رقابت صنعتی
خـریـد محـصـول
آیا کاهش نرخ مالیات موثر نشان دهنده اجتناب مالیاتی است؟
خـریـد محـصـول
تغییرات رشدی در اثرات اندازه برای مسائل جمع ساده
خـریـد محـصـول
زیرساخت مدیریت دارایی (IAM): تکامل و ارزیابی
خـریـد محـصـول
ثبت اختراع یا انتشار مقاله

در اولین مرحله از شروع یک تحقیق جدید نیاز است منابع مختلفی جستجو شود تا جدید بودن ایده مورد بررسی قرار گیرد. یکی از بهترین منابع جهت جستجو، لیست اختراع های ثبت شده است. پایگاه های جستجوی پتنت به محقق کمک میکند پیشینه تحقیق خود را مورد بررسی قرار دهد تا مطمئن شود کار تکراری انجام نمیدهد. لیست اختراعات ثبت شده در اداره ثبت اختراعات ایران دارای طبقه بندی های متفاوتی است. در طبقه بندی بین المللی B که شامل اختراعات حوزه نیاز ها بشری شامل عملیات اجرایی، حمل و نقل شامل: کشتیرانی، ترابری و دیگر موارد را میتوانید در پایگاه جستجوی دارایی های فکری دارکوب مشاهده کنید.

ثبت اختراع یا انتشار مقاله کدام اول باید انجام شود؟ پژوهشگران منابع مالی و غیر مالی بسیاری را صرف انجام تحقیقات و پژوهش ها میکنند و امکان دارد تعدادی از آنها تبدیل به دستاوردها و فناوری های نو گردد. محققان این نتایج را به سرعت در مقالات علمی ملی و بین المللی منتشر و به آن افتخار میکنند. اما باید مد نظر داشت، چنانچه دستاورد پژوهشی امکان تبدیل شدن به یک محصول یا فرآیند قابل استفاده و تولید در صنعت را داشته باشد، هر گونه انتشار عمومی از جمله مقاله باعث از دست رفتن شرط جدید بودن و در نتیجه عدم امکان ثبت فناوری به عنوان اختراع خواهد شد.

در نتیجه محققان و پژوهشگران باید پیش از هرگونه افشاء عمومی آن دسته از نتایج تحقیقاتی که شرایط ثبت اختراع را دارا می باشد به صورت اظهارنامه اختراع در اداره مربوطه ثبت و سپس نسبت به انتشار آنها اقدام کنند. امکان دارد مراحل ثبت اختراع چندین ماه به طول بیانجامد که انتشار مقاله (و مانند آن) پس از تاریخ ثبت اظهارنامه اختراع مشکلی را در فرآیند ثبت اختراع بوجود نمی آورد.

از آنجا که برخی دستاورد ها مانند روشهای تشخیص بیماری و نوآوری های مدیریتی قابلیت ثبت اختراع بین المللی و ملی را ندارند، محققان بدون نگرانی میتوانند انتشار در مقالات داخلی و خارجی را به عنوان اولین گزینه جهت کسب افتخار دست یابی به این قبیل پژوهشها انتخاب کنند.

 
برو بالا