ابعاد بازاریابی کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک (SME)

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 36

تعداد کلمات : 12000

مجله : Journal of Business Research

انتشار : 2019

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
18 دسامبر 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1143 بازدید
18,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:ابعاد بازاریابی کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک (SME)

 چکیده

  هنگامی که روشهای سنتی بازاریابی برای ارائه به بنگاه های کوچک و متوسط نامناسب باشد، کارآفرینان نیازمند این می باشند که اصول سنتی را آموخته و آنها را با تفکرات و اقدامات نوآورانه ی جدید مانند بازاریابی کارآفرینی (EM) جایگزین نمایند. این مقاله تأثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینی در بنگاههای کوچک و متوسط (SME) را درکوزوو بررسی می کند. یافته ها حاکی از این است که پاسخ دهندگان تمایل دارند تا تمرکز زیادی بر موضوعات داشته و اهمیت استفاده از منابع را درک نمایند. در صورتی که در بازاریابی کارآفرینی، ایجاد ارزش بعنوان بعدی با اهمیت بسیار تلقی می شود، پاسخ دهندگان ازنظر ریسک پذیری محفوظ می باشند. علاوه بر این، آنها تمایلی به فعال بودن، نوآوری و مشتری مداری ندارند. در نهایت در تحقیقات آتی با محدودیت های مطالعاتی و محدودیت هایی در رابطه با پیشنهادات مواجه خواهیم شد.

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Entrepreneurial marketing dimensions and SMEs performance

Abstract

 When traditional marketing practices are unsuitable for small and medium enterprises, entrepreneurs have to unlearn traditional principles and replace them with new innovative thoughts and actions, such as entrepreneurial marketing (EM). This paper examines the impact of EM dimensions on small and medium-sized enterprises (SMEs) in Kosovo. Findings reveal that respondents tend to be highly opportunity focused and understand the importance of resource leveraging. While value creation is seen as a very important entrepreneurial marketing dimension,respondents are reserved with respect to taking risks; furthermore, they do not tend to be proactive, innovative nor customer oriented. Finally, the limitations of the study and the suggestions for future research are provided.