تحلیل قصد استفاده از چت بات: مشاوره دامپزشکی

نوع فایل : word

تعداد صفحات ترجمه تایپ شده با فرمت ورد با قابلیت ویرایش : 22

تعداد کلمات : 10000

مجله : Journal of Innovation & Knowledge

انتشار : 2021

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
4 آگوست 2021
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1183 بازدید
33,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:تحلیل  قصد استفاده از چت بات: مشاوره دامپزشکی

 چکیده

  این مطالعه از هوش مصنوعی و فناوری های کلان داده برای توسعه نمونه اولیه چت بات برای مشاوره های دامپزشکی استفاده می کند. برای درک مقاصد رفتاری صاحبان حیوانات خانگی برای استفاده از چت بات برای مشاوره های دامپزشکی ، ما مدل پذیرش فناوری را تغییر می دهیم تا یک مدل قصد استفاده برای چت بات مشاوره دامپزشکی ایجاد کنیم. ما با استفاده از فرم های گوگل برای جمع آوری داده ها و مدل معادلات ساختاری حداقل مربعات برای تجزیه و تحلیل ، اعضای یک شبکه شبکه حیوان خانگی را بررسی می کنیم. نتایج نشان می دهد که دقت درک شده ، کامل بودن درک شده و سهولت استفاده باعث افزایش رضایت کاربران صاحبان حیوانات خانگی از چت بات مشاوره دامپزشکی شده است. راحتی درک شده و رضایت کاربر صاحبان حیوانات خانگی ، قصد رفتاری صاحبان حیوانات خانگی را برای استفاده از چت بات برای مشاوره های دامپزشکی افزایش داد. این مطالعه می تواند به عنوان پایه ای برای ارزیابی استفاده از فناوری های هوشمند در مشاوره مراقبت های بهداشتی حیوانات خانگی و مدیریت بیماری های حیوان خانگی مورد استفاده قرار گیرد(تحلیل قصد استفاده از چت بات).

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: Chatbot usage intention analysis: Veterinary consultation

Abstract

 This study uses artificial intelligence and big data technologies to develop a chatbot prototype for veterinary consultations. To understand pet owners’ behavioral intentions to use the chatbot for veterinary consultations, we modify the technology acceptance model to develop a usage intention model for the veterinary consultation chatbot. We survey members of a pet network community by using Google Forms to collect data and partial least squares structural equation modeling for analysis. The results indicate that the perceived accuracy, perceived completeness, and perceived ease of use increased pet owners’user satisfaction of veterinary consultation chatbot; the perceived convenience and pet owners’ user satisfaction increased pet owners’ behavioral intention to use chatbot for veterinary consultations. This study can be used as a basis for evaluation of using intelligent technologies in pet healthcare consultation and pet disease management.