مطالعه ی بازاریابی گردشگری

نوع فایل : word

تعداد صفحات : 19

تعداد کلمات : 3500

مجله : THE INTERNATIONAL MARKETING OF TRAVEL AND TOURISM

انتشار : 2017

ترجمه متون داخل جداول : ترجمه شده است

درج جداول در فایل ترجمه : درج شده است

منابع داخل متن : به صورت فارسی درج شده است

کیفیت ترجمه : طلایی

:

تاریخ انتشار
24 نوامبر 2020
دسته بندی
تعداد بازدیدها
1511 بازدید
49,000 تومان

عنوان فارسی مقاله:مطالعه ی بازاریابی گردشگری

 چکیده  

 چندین محقق، بازاریابی گردشگری را تعریف کرده‌اند و اخیراً، بعد اجتماعی و زیست محیطی آن در تعریف گنجانده شده است. در ۱۹۹۷، لامسدون بازاریابی گردشگری را به صورت زیر تعریف کرده است: فرایند مدیریتی پیش بینی و رفع نیازها و خواسته‌های گردشگران فعلی و بالقوه به طور مؤثرتر از مقاصد توریستی یا عرضه کنندگان است. مدیریت مبادله بر اساس سود، بهره‌ی اجتماعی و یا هر دو انجام می‌شود: و موفقیت بلند مدت، بستگی به برهمکنش بین مشتری و عرضه کننده دارد. این همچنین به معنی رفع نیازهای اجتماعی و زیست محیطی و نیز رضایت مشتری است. همچنین آن‌ها دو به دو ناسازگار نیستند(مطالعه ی بازاریابی گردشگری).

 سیتون و بنت (۱۹۹۶)، پنج ویژگی اصلی بازاریابی گردشگری را شناسایی کردند:

  • فلسفه‌ی مشتری مداری
  • مفاهیم و روش‌های تحلیلی
  • فنون جمع آوری داده
  • ساختار سازمانی
  • زمینه‌های تصمیم گیری و کارکردهای برنامه ریزی

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.

Title: The Study of Tourism Marketing

Abstract

 Several authors have defined tourism marketing, and recently a societal and environmental aspect has been introduced to the definition. In 1997, Lumsdon defined tourism marketing as: The managerial process of anticipating and satisfying existing and potential visitor wants more effectively that competitive suppliers or destinations. The management of exchange is driven by profit, community gain, or both; either way long-term success depends on an interaction between customer and supplier. It lso means securing environmental and societal needs as well as core consumer satisfaction. They can no longer be regarded as mutually exclusive. Seaton and Bennett (1996) identified five essential features of tourism marketing: • a philosophy of consumer orientation • analytical procedures and concepts • data-gathering techniques • organisational structure • strategic decision areas and planning functions.
    دیدگاهتان را بنویسید